بهره مندی دو هزار خانوار از بسته‌های معیشتی تاکنون

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: دو هزار خانوار تاکنون در مرحله دوم گام دوم رزمایش کمک مومنانه از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هم اکنون با شارژ کارت مددجویان در پز دستگاه‌های فروشگاه‌های رفاه بسته‌های معیشتی با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حال توزیع است که تا به الان ۲ هزار خانوار از این طرح بهره‌مند شدند.

او با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های استان فروشگاه رفاه ندارند افزود: کمیته امداد توسط نیرو‌های خود اقدام به ایجاد نمایندگی در هر بخش و منطقه کرده تا مردم با توجه به شرایط موجود برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند که افراد تنها باید با اعلام کمیته امداد به این مراکز مراجعه کنند.

سلم آبادی ادامه داد: از اول ماه محرم ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی به یاد ۷۲ تن شهید کربلا با کمک مراکز نیکوکاری راه اندازی می‌شود که هرروز ۷۲ دیگ غذا پخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان افزود: توزیع بسته معیشتی و تحصیلی با عنوان طرح احسان حسینی را داریم که توزیع بسته‌های تحصیلی به یاد قاسم بن الحسن با شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.

در مرحله اول گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.