راه اندازی سینمای سیار در شهر‌های فاقد سینما در استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه اکثر شهر‌های استان قزوین فاقد سینما هستند، به زودی سینما‌های سیار در این شهر‌ها راه‌اندازی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: از آنجایی که اکثر شهرستان‌های ما مثل آبیک، آوج، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان فاقد سینما هستند، برای توسعه زیرساخت‌های سینمایی در استان به زودی سینما‌های سیار در این شهر‌ها راه‌اندازی می شود و فیلم‌های سینمایی روز برای اهالی این شهر‌ها اکران عمومی خواهد شد.

 اسماعیلی اضافه کرد: در نخستین گام تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری محمدیه و سازمان سینمایی برای ایجاد یک پردیس سینمایی در شهر محمدیه منعقد شده که البته به دلیل افزایش شدید هزینه‌های ساخت و مشکلات مالی شهرداری محمدیه فعلاً روند ساخت این پردیس سینمایی متوقف شده است.

اسماعیلی ادامه داد: این پروژه سینمایی به صورت فازبندی و مرحله‌ به‌ مرحله و با جذب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین در مورد سرنوشت ساخت پردیس سینمایی در شهر قزوین گفت: در این حوزه توافق‌های لازم با بخش خصوصی صورت گرفته و سرمایه‌گذار مشغول برنامه‌ریزی برای شروع اجرای پروژه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.