در نسخه این هفته بخوانید؛

از تغییر کاربری شرکت‌های حمل ونقل تا برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی

در نسخه این هفته به تغییر کاربری شرکت‌های حمل‌ و نقل تا برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت‌های حوزه حمل و نقل به تازگی وارد پخش پزشکی شده و علاوه بر آن تخفیف‌های بسیار خوبی هم ارائه می‌دهد. حالا این راه درآمدزایی که با جان انسان‌ها سر و کار دارد آیا مجوز هم دارد؟
محمد جهانگیری معاون نظارت و فنی نظام پزشکی در این باره گفت: این شرکت‌ها مجوز ندارند و این اقدام آن‌ها  تخلف  محسوب می‌شود و علاوه بر آن خدماتی که ارائه می‌دهند کیفیت لازم را ندارد.


بیشتر بخوانید:


بخش بعدی نسخه درباره یکی از سوالات دانشجویان در این روزهاست؛  اینکه سرانجام ترم آینده به چه صورت برگزار می‌شود؟

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به این موضوع بیان کرد: تمهیدات لازم در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اندیشه شده که دانشجو‌ها بتوانند از آموزش الکترونیکی بهرمند شوند.

او درباره مشکلات سامانه‌های مجازی بیان کرد: ترم قبل به دلیل اینکه غافلگیرانه بود آمادگی لازم را نداشتیم، اما در ترم جدید با آمادگی بیشتر شروع خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:


هر ساله نزدیک به برگزاری کنکور برخی از اولیای داوطلبان تازه متوجه می‌شوند که پول خود را بیهوده صرف مؤسسات غیر مجاز کنکوری کرده‌اند. البته که تعداد آن‌ها کم نیست و  در حال حاضر جای هیچ جبرانی باقی نمی‌ماند،اما  چطور می‌توانند تشخیص دهند که این موسسات غیر مجاز است؟

مسعود ثقفی در پاسخ به این سوال گفت: موسسه‌های مجاز در سایت آموزش و پرورش تهران وجود دارد.

البته هر سال در این زمان ما این هشدار‌ها را می‌دهیم، اما به نظر این موسسه‌های غیر مجاز نیاز به یک ساماندهی اساسی دارند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار