حضور معاون وزیر بهداشت در مراسم عزاداری شب پنجم محرم

ایرج حریرچی شب گذشته با حضور در هیئت ریحانة الحسین، در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شرکت کرد و تصویرش در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در کشور و مقارن شدن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بنا به دستور وزارت بهداشت، درمان و  پزشکی بسیاری از هیئت‌های بزرگ کشورمان با تغییر فضای برگزاری، خیمه عزای امام حسین (ع) را در خیابان‌های سطح شهر، پادگان‌ها و ... برپا کردند.

مسئولان ستاد مقابله با کرونا از ابتدای شروع ماه محرم الحرام و برگزاری مراسم‌های عزاداری، شیوه‌نامه جدیدی را برای رعایت کردن آیین‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی منتشر کردند و خود هم‌پای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عزاداری پرداختند. مانند ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در شب پنجم محرم با حضور در هیئت ریحانة الحسین در میان دیگر هموطنان خود به عزاداری پرداخت.

این تصویر امروز در شبکه‌های اجتماعی بین کاربران فضای مجازی دست به دست چرخیده و هر کدام از کاربران فضای مجازی به حضور حریرچی در هیئت امام حسین (ع) واکنش‌ نشان دادند و رعایت کردن آیین‌نامه بهداشتی توسط این مسئول کشور را تحسین کردند. 

حضور معاون وزیر بهداشت در هیئت ریحانة الحسین

در ادامه تصاویری از حضور ایرج حریرچی در هیئت عزای امام حسین (ع) را مشاهده می‌کنید:

حضور معاون وزیر بهداشت در هیئت ریحانة الحسین

حضور معاون وزیر بهداشت در هیئت ریحانة الحسین

حضور معاون وزیر بهداشت در هیئت ریحانة الحسین


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار