استاندار کرمانشاه از مدیران خواست مردم را از خود مایوس نسازند

استاندار کرمانشاه در جشنواره شهید رجایی از مدیران استان خواست تا درد آشنا، دلسوز و غمخوار مردم باشند و آن‌ها را از خود مایوس و ناامید نسازند.

استاندار کرمانشاه از مدیران خواست مردم را از خود مایوس نسازندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه مردم را شایسته بهترین خدمات دانست که در طول ۴۱ سال پیروزی انقلاب همواره بهترین پشتیبان برای نظام و ولایت بوده اند.

او با بیان اینکه رفع مشکلات مردم باید سرلوحه کار همه مدیران باشد، گفت : آن‌ها با هزار امید و آرزو به ادارات مراجعه می‌کنند و اگر امیدی به حل مشکل خود نداشته باشند همه ما مسئول و روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

بازوند با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی، انتخاب دستگاه‌های برتر را به آن‌ها تبریک گفت و افزود: انتخاب نشدن بقیه دستگاه‌های شرکت کننده به معنای خوب نبودن آن‌ها نیست، ما در طول یکسال اخیر شاهد تلاش‌ها و زحمات آن‌ها با وجود همه موانع و محدویت‌ها بودیم.

استاندار کرمانشاه به ایجاد سه بحران طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: زلزله و سیل بحران‌هایی بود که پشت سر گذاشته شد و از اواخر پارسال نیز شاهد شیوع بیماری کرونا بودیم که در هر سه بحران ظرفیت‌های خوبی ایجاد و فرصت‌های مناسبی با همراهی همه مدیران خلق شد.

او ادامه داد: ساخت ۱۳۱ هزار واحد مسکونی، تجاری، فرهنگی و آموزشی که یک هزار کلاس درس در بین آن‌ها به چشم می‌خورد در کنار احداث ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی تخریب شده ناشی از سیل از جمله فرصت‌هایی بود که ایجاد شد.

بازوند با اشاره به شیوع کرونا گفت: این بیماری که به یک بحران جهانی تبدیل شده است حدود ۱۵ درصد تولیدات ناخالص داخلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، اما تلاش همه مسئولان از جمله رئیس جمهور و هیات دولت این است که بتوانیم با کمترین تلفات از آن عبور کنیم.

مدیر ارشد استان کرمانشاه با تقدیر از همه پزشکان، آن‌ها را منجی سلامت جامعه معرفی کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر تک تک کادر درمان از جان مایه گذاشتند و در کنار همراهی مردم نقش موثری در کنترل بیماری داشتند.

او با اشاره به اینکه هفته قبل ۲ روز بدون فوتی در استان را پشت سر گذاشتیم، گفت: با تداوم همکاری مردم بازهم شاهد کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا خواهیم بود.

بازوند به برخی خدمات انجام شده از سوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: در استان ۱۲ سد ساخته شده که ۶ مورد آن در این ۲ دولت بوده است، ضمن اینکه ۲۰۹ روستای گازدار نیز در این دولت‌ها به یک هزار و ۳۴۲ مورد افزایش یافته است.

استاندار کرمانشاه ظرفیت سازی را زیرساخت توسعه برشمرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی، رسمی شدن سه مرز دیگر در یکی دو سال اخیر، کسب مجوز احداث بندر خشک، ایجاد پتروشیمی اسلام آبادغرب و جذب ۳۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و یک هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در پی تفاهم با بانک‌های کشوری از جمله این ظرفیت سازی‌ها بوده است.

او ادامه داد: تعیین تکلیف پالایشگاه آناهیتا و آغاز عملیات اجرایی آن تا پایان سال و آغاز عملیات اجرایی اضافه شدن یک باند دیگر به فرودگاه کرمانشاه در کنار تلاش برای ثبت جهانی ۲ هزار کیلومتر از طبیعت اورامانات از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

بازوند از تحقق کاهش سه درصدی نرخ بیکاری و برنامه ریزی برای کاهش ۲ و نیم درصد دیگر تا پایان سال جاری سخن گفت و افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ نرخ بیکاری استان به میانگین کشوری برسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.