آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا و احتمال جدایی مسی

موضوع ماندن یا رفتن لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا همچنان در صدر اخبار نقل و انتقالات این باشگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌های مربوط به جدایی احتمالی لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا همچنان خبر اول این باشگاه در رسانه‌های ورزشی اروپا است، اما خبر‌های دیگری نیز در مورد نقل و انتقالات بارسا در رسانه‌ها منتشر شده است که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مسی درباره دلایل ترک بارسا توضیح می‌دهد

لیونل مسی که روز سه شنبه خواستار ترک نیوکمپ شد، قصد دارد سکوت خود را بشکند و درباره دلایل جدایی از بارسلونا صحبت کند.

هنوز تاریخی برای این افشاگری مشخص نشده است. به گزارش نشریه گل، این بازیکن آرژانتینی تصمیم دارد طی روز‌های آینده نظر خود را در مورد اتفاقات رخ داده بیان کند و می‌خواهد به آن دسته از هوادارانی که همچنان به او وفادار هستند، پیامی بدهد.

جانشین مسی مشخص شد

به گزارش سایت TMW سادیو مانه مهاجم تیم لیورپول به عنوان جانشین لیونل مسی به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است.

فوق ستاره آرژانتینی بارسا تمایل خود را برای ترک نیوکمپ ابراز کرده است و در این میان نمایندگان سادیو مانه به آبی اناری‌ها اطلاع داده اند که این بازیکن مایل است جای خالی مسی را در کاتالونیا پر کند.

مسی و نیمار در سیتی

لیونل مسی از نیمار خواست تا به همراه او به منچسترسیتی ملحق شود. به گزارش espn برزیل، لیونل مسی از نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن خواسته است تا به همراه او به تیم منچسترسیتی بپیوندد.

ستاره آرژانتینی بارسلونا قصد ترک این تیم را دارد و باشگاه منچستر سیتی از شانس بسیار بالایی برای خرید او برخوردار است. حالا این فوق‌ستاره مایل است یک بار دیگر با هم تیمی سابق خود، در تیمی جدید بازی کند.

بایرن مونیخ تمایلی برای خرید مسی ندارد

کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت این تیم توان پیوستن به جمع مشتریان فوق ستاره بارسلونا را ندارد.

رومنیگه گفت:" ما نمی‌توانیم دستمزد بازیکنی در حد و اندازه‌های مسی را بپردازیم. این جزو سیاست یا فلسفه ما نیست. "

رومینیگه افزود: "البته شنیدن این خبر که مسی می‌خواهد بارسا را ترک کند مرا کمی غمگین کرد. لئو تاریخ آن باشگاه را نوشته است و به نظر من او باید کار خود را در جمع آبی اناری‌ها به پایان رساند. "

مهاجم لیون جانشین سوارز می‌شود

به گزارش روزنامه اسپورت موسی دمبله مهاجم لیون هدف اصلی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات است. این تیم به دنبال جانشینی برای لوئیس سوارز است. غول‌های لالیگا خود را آماده قطع همکاری با مهاجم با تجربه خود کرده اند و به همین منظور در بازار نقل و انتقالات به دنبال مهاجمی آزمون پس داده هستند.

دیدار بارتومئو با لیونل مسی

به گزارش موندو دیپورتیوو جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد گفت و گویی رو در رو با لیونل مسی داشته باشد.

رئیس بارسلونا قصد دارد مانع از جدایی لیونل مسی شود و امیدوار است به مصالحه‌ای دست یابد که او در نیوکمپ بماند.

ابراز تمایل ویدال برای پیوستن به اینتر

آرتورو ویدال مهاجم شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا از پیوستن به تیم اینتر میلان استقبال کرد.

باشگاه اینترمیلان که از ماه ژوئن برای جذب ویدال ابراز علاقه کرده بود بار دیگر تلاش‌های خود برای خرید این مهاجم آغاز کرده است.

ویدال که فصل گذشته یکی از بازیکنان مهم بارسلونا بود در آخرین سال قرارداد خود با این تیم قرارداد دارد و از طرف دیگر رونالد کومان این بازیکن را در فهرست بازیکنان مازاد قرار داده است.

این مهاجم شیلیایی در فهرست خرید کونته (سرمربی اینترمیلان) قرار دارد و خبر‌ها حاکی از آن است که ویدال هم برای پیوستن به جمع نراتزوری‌ها چراغ سبز نشان داده است.

جزئیات پیشنهاد من سیتی به لیونل مسی

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد با لیونل مسی قراردادی ۳ ساله در لیگ برتر امضا کند و سپس او را راهی باشگاه اف سی نیویورک سیتی بکند.

به گزارش ESPN باشگاه منچسترسیتی همچنین پیشنهاد داده است که مسی یکی از سفیران" گروه فوتبال سیتی" شود. با این وجود، همه این پیشنهاد‌ها واقعا برای بازیکنی که ۲ دهه گذشته را در نیوکمپ سپری کرده است "ناخوشایند" به نظر می‌رسد.

باشگاه منچسترسیتی مایل است مسی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، اما اگر مجبور به پرداخت هزینه باشد حاضر است مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون یورو برای خرید او بپردازد. آن‌ها مایل هستند که گارسیا یا آنجلینو را نیز به عنوان بخشی از قرارداد راهی بارسا کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا مسی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند یا خیر، اما مشخص است که ۲ طرف نمی‌خواهند کار به شکایت و جنگ حقوقی کشیده شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکراتی بین گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و لیونل مسی انجام شده است.

رونمایی بارسلونا از یک بازیکن جدید

فرانسیسکو ترینکائو به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی شد. این بازیکن بیست ساله با امضای قراردادی ۵ ساله به بارسلونا پیوسته و بند آزادی او ۵۰۰ میلیون یورو است.

این بازیکن هفته گذشته با باشگاه تمرین کرد، اما روز دوشنبه با شروع برنامه پیش فصل، با تیم اصلی دیدار خواهد کرد.

این بازیکن ۲۰ ساله فصل گذشته برای براگای پرتغال بازی می‌کرد و اواخر ژانویه با بارسا به توافق رسید هرچند که شروع قرارداد او از اول جولای بود.

بارسا قصد فروش مسی را ندارد

" رومن  پلانز"مدیر فنی باشگاه بارسلونا عنوان کرد که این باشگاه به هیچ وجه قصد فروش لیونل مسی را ندارد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا مسی را متقاعد کند در بارسا بماند.

او گفت:" همه ما همچنان روی مسی حساب می‌کنیم، می‌خواهیم تیمی حول محور بهترین‌بازیکن‌جهان بسازیم. ما به فکر فروش مسی نیستیم و از او می‌خواهیم که این جا بماند. مسی به ما نگفته است که در تمرینات شرکت نخواهد کرد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Running
۱۴:۴۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
اگه مسی از اسراییل حمایت می‌کنه پس چرا با بازی آرژانتین و اسراییل مخالفت کرد و وقتی قرار شد آرژانتین بره مسی نرفت؟
این حرفا رو یه کم فکر کنین بعد بزنین واقعا زشته یه اسطوره رو با این حرفا قضاوت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
مسی بدلیل طرفداری از اسرائیل و مسلک صهیونیسم و با اینکه این همه کودک و زن و مردِ فلسطینی که بدست نظامیان اسرائیلی کشته شدند حتی یکبار، حتی یکبار این جنایتهای دژخیمان اسرائیلی را محکوم نکرد و به دلیل عدم عاطفه و عدم کمک به همنوعان فلسطینی(همون کارهایی که کریس رونالدو مثل دست ندادن به رئیس اشغالگر اسرائیل و بفروش گذاشتن جام طلای پنجمش بعنوان بهترین بازیکن جهان به جهت کمک به مردم و بچه یتیمهای فلسطینی انجام داد) باید محاکمه و اعدام بشه
آخرین اخبار