۱۰ پروژه توزیع برق شهرستان قصرقند افتتاح شد

مدیر برق دشتیاری و بخش‌های پلان، مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند گفت: ۱۰ پروژه در حوزه تامین برق متقاضیان فاقد برق و اصلاح ضعف ولتاژ مشترکان در بخش تلنگ از توابع شهرستان قصرقند افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید غلامیان‌مقدم مدیر برق دشتیاری و بخش‌های پلان، مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند  اظهار داشت: هشت پروژه تامین برق متقاضیان روستاهای دور کوچو، نوهانی بازار، کوچو جدگال آباد، حاجی بازار، چرک، دیرمان، وشین چات و ماندیرو و ۲ پروژه اصلاح ضعف ولتاژ مشترکان در روستاهای شارک و ماندیرو  مورد بهره برداری قرار گرفت.

او  ادامه داد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها ۷۹۴ میلیون تومان است.

مدیر برق دشتیاری و بخش های پلان، مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۹ دستگاه ترانس، یکهزار و ۳۰۰ متر کابل فشار ضعیف و ۶ هزار و ۶۰۰ متر کابل فشار متوسط در این پروژه ها استفاده شده است.

او  خاطر نشان کرد: روستای کوچو به علت پراکندگی جمعیتی از ۲ دستگاه ترانس بهره مند و مشکلات مربوط به برق این روستا بر طرف شد.

غلامیان گفت: ۱۶ هزار و ۲۰۰ اشتراک در حوزه بخش پلان و ۱۶ هزار اشتراک در حوزه شهرستان دشتیاری و نگور وجود دارد.

او  با بیان اینکه هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار فاقد برق در این منطقه وجود ندارد ادامه داد: تنها روستای ودمچان به علت مشکل اراضی ملی فاقد برق بوده که در صورت مرتفع شدن این مشکل برقدار خواهد شد.

مدیر برق دشتیاری و بخش های پلان، مرکزی چابهار و تلنگ قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: روستای نوهانی بازار یکی دیگر از روستاهای فاقد برق این منطقه است که کار برق رسانی آن با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد در حال انجام است.

او اظهار داشت: چهار پست برق با ترانس ۳۰ کاوآ در مناطق پلان، دوراهی نگور، پیر سهراب و شیرگواز وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار