مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

فراخوان سوگواره «عاشورا تا اربعین» منتشر شد

کیانی گفت: فراخوان سوگواره «عاشورا تا اربعین» به همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال خوزستان منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: با اعلام دبیرخانه سوگواره «عاشورا تا اربعین»، کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۷ سال سراسر کشور می‌توانند با ارائه یک فیلم حداکثر ۴ دقیقه‌ای قصه‌گویی با موضوع عاشورا و اربعین حسینی در این رویداد شرکت کنند.

او افزود: علاقمندان باید فیلم قصه‌گویی خود را به‌صورت افقی ضبط کرده و به این نکته توجه داشته باشند که فیلم‌های ارسالی قبلاً نباید منتشر نشده باشد.

کیانی اظهار داشت: این رویداد در ۳ گروه سنی ۵ تا ۷ سال، ۸ تا ۱۱ و ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود و کودکان در گروه سنی نخست می‌توانند با کمک از کتاب قصه‌گویی در این سوگواره مشارکت داشته باشند و سایر گروه‌های سنی مجاز به استفاده از کتاب قصه‌گویی نیستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹، از طریق ارسال پیام به صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شمال استان خوزستان به نشانی: @ghesehgoee_shomal_khozestan ارسال کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برگزیدگان این رویداد در ۳ گروه سنی از سوی هیئت‌داوران و همچنین برگزیده بخش مردمی معرفی خواهند شد، ادامه داد: سوگواره‌ی «عاشورا تا اربعین» با همکاری دفتر نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امور بانوان فرمانداری و شهرداری شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.