توزیع رایگان ماسک میان هیئت‌های عزاداری آبادان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان از توزیع بیش از یازده هزار ماسک رایگان بین هیئت‌های عزاداری آبادان خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام رویوران رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان گفت: بیش از یازده هزار ماسک میان هیئت‌های عزاداری آبادان به منظور حفظ سلامت عزاداران حسینی در سطح هیئت‌های مذهبی شهرستان توزیع شد.

او، بر لزوم و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدکرونایی توسط مردم تاکید کرد و افزود: تامین سلامت شهروندان، اولویت اصلی این اداره بوده و در این راستا نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان با اشاره به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و ضرورت ادامه راه شهدا تصریح کرد: این اداره جهت صیانت و حفظ سلامت از عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسمات مذهبی، این ماسک‌ها را به صورت رایگان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار داده است.

حجت‌الاسلام رویوران اضافه کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عزاداران حسینی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

او همچنین از توزیع بیست هزار غذای نذری در دهه اول محرم خبر داد و عنوان کرد: هزینه‌های پخت این غذا‌های نذری را خیران آبادانی پرداخت کرده بودند که در بین افراد نیازمند، عزاداران حسینی و محله‌های فقیرنشین آبادان توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان ارزش ریالی غذا‌های نذری توزیع شده در بین نیازمندان را دو میلیارد ریال دانست و ابراز کرد: خیران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام رویوران با بیان اینکه این‌گونه اقدام‌های خودجوش و خداپسندانه نشانه علاقه مندی و ارادت مردم شهرستان آبادان به ائمه اطهار و اهل بیت (ع) است تاکید کرد: مردم نیکوکار و ولایت مدار شهرستان آبادان همه ساله در مناسبت‌های مختلف مذهبی اقدام به پخت غذا‌های نذری و توزیع آن میان عزاداران و شهروندان می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.