صدور و تمدید بیش از ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بیش از ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی در پنج ماه اول سال جاری صادر و تمدید شد.

صدور و تمدید بیش از ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۸۲ شرکت و موسسات شعب و نمایندگی‌های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به تمدید پروانه فعالیت ۲۷ شرکت اقدام و همچنین ۷۸ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

او از صدور ۲۷۱۲ کارت هوشمند ناوگان وانت بار خبر داد و گفت : ۱۵۵ کارت هوشمند راننده وانت بار و ۴۴ کارت هوشمند ناوگان باری درپنج ماه اول سال صادر شده است.

کرمی از صدور ۳۴۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید ۵۷۸۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۴۹ کارت هوشمند راننده وانت بار درمدت پنج ماه اول سال خبر داد.

او ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان بخش کالا ۳۸ بازدید دوره انجام شده و بر ۳۴۲ ناوگان نظارت شده است.

این مسئول از نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای ضوابط ابلاغی خبر داد و گفت: به ۹۲ تخلف اجرایی از سامانه شهراه رسیدگی شده است.

او گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۳ حواله لاستیک حمایتی توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام امور مربوط به صدور، توزیع و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حمل و نقل خبر داد و افزود: ۱۴۱ بار نامه ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بار برنامه غیر فعال شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.