مهر مادری سگ برای بچه گربه‌های بی مادر!

ویدئویی که یک سگ را در حال مراقبت و شیردادن چند بچه گربه نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکته های اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. اگر در دنیای امروز ما انسان ها توجه به یکدیگر و کمک به همنوع کمرنگ شده اما گاهی در دنیای حیوانات صحنه‌هایی را می‌بینیم که آدمی را به فکر  وا می‌دارد. مانند مهر مادری یک سگ شپرد با نام جورجیا به چند بچه گربه بی مادر!

ویدئویی که به تازگی در فیسبوک منتشر شده است صحنه‌ای بی نظیر از محبت خالصانه این حیوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این سگ شپرد ماده در حال شیردادن به سه بچه گربه دیده می‌شود. بنا به گزارش فاکس نیوز، جورجیا که یک سگ شپرد دورگه است در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک پیدا شد. این سگ که باردار بود به یک مرکز نجات حیوانات با نام «سان شاین» منتقل شد. متاسفانه توله‌های این سگ ناقص به دنیا آمدند و این حیوان همه آن‌ها را از دست داد.


بیشتر بخوانید


«آنیتا اوسا»، موسس سان شاین در گفتگو با ABC۱۵ گفت: «من تجربه نگهداری از سگ مادری که تمام توله هایش را از دست داده باشد نداشتم. جورجیا، سگی فوق العاده بود. بسیار غمگین شده بود و به دنیال توله هایش می‌گشت.»

پس از این ماجرا خانم اوسا تصمیم گرفت تا راهی را برای خارج کردن این سگ از این وضعیت در فضای مجازی پیدا کند. او از کاربران درخواست کرد تا حیواناتی را که احیانا بی مادر شده اند به او معرفی کند. این درخواست اوسا، پیداکردن سه بچه گربه یتیم را به همراه داشت.

اوسا در این باره افزود: «به آرامی اولین بچه گربه را در کنار جورجیا قرار دادم و جورجیای مهربان این بچه گربه را پذیرفت. سپس دو بچه گربه دیگر را نیز در کنار جوجریا گذاشتم و آن‌ها هم به همین ترتیب...»

انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «از خوشحالی اشک ریختم. خوشحالم برای جورجیا، این مادر دوست داشتنی فداکار.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۲۰:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مطمئنا سگ در حالت طبیعی یه همچین کاری نمیکنه . این سگ که شیر داره پس بچه هایی داشته که از دست داده و غصه دار بچه هاش بوده برای همین خاطر بچه گربه ها رو قبول کرده تا با رسیدگی و شیر دادن به این گربه ها غمش رو فراموش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
حیوانات وقتی گرسنه هستند حمله میکنند .همین سگ اگر گرسنه باشد حتی به صاحب خودش هم حمله میکند .کما اینکه بارها توهمین سایت هم نمونه اش را گذاشتند.
اینکه سگ محبت به بچه گربه ها میکند یاحمله میکند اینها حالاتی هست که درحیوانات زیاد مشاهده می شود اما اینکه بعضی با دیدن این صحنه حکم نجس بودن سگ را باطل میکنند باید گفت که نجس بودن شیء یا حیوان به خوبی وبدی ارتباطی ندارد به عامل یا عواملی که دران هست وبرای سلامتی جسم وجان انسان، اشرف مخلوقات مضر هست .مثل خون که دران همه مواد ضروری برای زنده بودن موجودات هست وبسیار مفید است اما درخارج بدن نجس .بعدکشف ویروس ایدز که ازطریق خون منتقل میشود یک پزشک متخصص خون شناسی میگفت به همه دانش جویانم توصیه میکنم توبیمارستانها ازهرخونی پرهیز کنید حتی اگراطمینان داشته باشید ایدز ندارد شاید عامل یا عوامل دیگری دران باشد که علم انسانها 1400سال دیگر به ان دست یابد درمورد سگ هم همین طور است نجس بودن به معنای بد بودن نیست حتی امام حسن در جایی غذایی را که خودشان میخوردند نیم انرا جلو سگ گذاشتند وگفتند ازخدا خجالت میکشم خودم سیر بشوم واین حیوان گرسنه .اما نجس بودن یعنی ازان پرهیز داشته باشیم محیط زندگی غذا وبدن ولیاسمان به بدن وبزاق والودگی حیوان اغشته نشود .مثل کرونا .این حکم خداست که الله اعلم خدا میداند وشما نمی دانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برا بعضی آدما که اندازه این سگم نیستن.
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
دوستان ملت یمن را دریابید که پست ترین انسانهای روی زمین داعش حیوان وهابی سعودی چطور انها را با مدرنترین سلاحها و هواپیماهای امریکایی و فرانسوی و انگلیسی و المانی سلاخی می کنند .لعنت این سگ بر خاندان نجس و وحشی وهابی سعودی که بی رحم ترین موجودات کره زمین این وهابی سعودی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برای کسانی که ای حیوانات معصوم رو ازار میدن.کسانی که میگن سگ نجس .از بیسوادی از بی فرهنگی,از نداشتن عقل سالم رنج میکشن..به امید روزایی که هیچ حیوانی بی پناه نباشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
لطفا دو متن بالاتر از متن خودتان را بخوانید .وبدون علم واطلاع توهین نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام و سبحان الله بله عزیزان وقتی یک حیوان به حیوان دیگه درسختیهاکممک میکنه ماانسانها ماسک اهتکارمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
هر کی میگه سگ نجسه چرت و پرت میگه. همین سگ های با وفا جان هزاران انسان را نجات دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
همن کسی که شما واین حیوان را افرید وبه اسرار درون همه اگاه است احکام ودستوراتی هم برای زندگی بهتر شما فرستاد .اما این اتسان کم خرد ولجوج وحق ناشناس براحتی از هر چیزی که اطلاع ندارد حکم به نبودش میکند. خداوند حکیم بدون دلیل وحکمت حلال وحرام رامشخص نکرده .حتما دراین حکم دلایلی وجود داشته که شاید انسانها سالها طول بکشد تا بفهمند .همان طور که در مورد خون وحکم نجس بودنش بعد از کشف ویروس ایدز که از طریق خون ننتقل می شود یکی از حکمت هایش را انسان ها متوجه شدند .
البته شما باید بدانید نجس بودن همیشه معادل بد بودن نیست .نحس یعنی انسان در مواجهه با ان رعایت اصول بهداشتی را داشته باشد ونجس با زندگی و خواکی و وسایل شخصی وبهداشتی اش مخلوط نشود .شما این ها را رعایت کن 24ساعته کتار سگ باش .دقیقا شبیه کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
حیوانات به دو بخش اهلی و وحشی تقسیم میشن اهلی ها بس که طی قرنها کنار انسان زندگی کردن توانایی زندگی به دور از انسان رو ندارن و نظر دیگه ای دارم که اجباری کنید که دانشجویان دامپزشکی حتما در پایان دوره تحصیلی هر پزشک حداقل ۲۰ جراحی عقیم سازی سگ و گربه مخصوصا ماده به عنوان پایان دوره انجام بدن به رایگان و پس از چند سال حیوان ولگرد نداریم انهایی که هستن وجود دارن تحت سرپرستی صاحب حیوان باشن . به این ترتیب شاهد صحنه های دلخراش تو معابر و جاده نخواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
امثال تو فقط فکر خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
بهار بهادری
۱۷:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
دوست عزیز به چه نکته خیلی خوب و مهمی پرداختید بسیار با نظر و فکر مثبت شما موافقم.امیدوارم زنده باشم و این فکر شما رو در عمل بین دانشجویان دامپزشکی بسیار رایج و گسترده ببینم.آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
باوفا ترین حیوان سگه ازمحبت به حیوانات بخصوص سگ قافل نشوید
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۱:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
البته حمایت واقعی از حیوانات یعنی اینکه بگذاریم آنها در محیط طبیعی شان زندگی کنند، نه اینکه در خانه انسان و همنشین آدمیزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
الله اکبر.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سگ واقعا حیوان دوست داشتنی هست.نمیدونم چرا بعضی ادما میگن نجسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
این چه استدلال بی ربطی هست .خون هم نجس هست دلیل بد بودنش نیست .یعنی مشکلات بهداشتی و...برای سلامتی دارد .انسان تا زمانی که ویروس ایدز را که ازطریق خون منتقل میشود نشناخت مثل همین موضوع سگ مدام ایراد میگرفت چرا خون نجس است .این همه خون مواد مغطدی وخوب دارد و.....اما بعد اون ویروس ایدز خودم از پزشک متخصص خون شناسی شنیدم که میگفت من به دانشجو هایم توصیه میکنم حتی اگر خونی دیدید که ویروس ایدز هم توش نبود باز هم موظبت کنید شاید مورد دیگه ای باشد که انسان 1400سال دیگر بفهمد.
Germany
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سگ واقعا حیوان عجیبیه چه چیزهایی که از این حیوان با وفا ندیدم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حیوانات مظلومترین مخلوقات خداوندهستن، سگها هم دنیای فوق العاده عجیبی دارند خلقت این فرشته ها بامهر و دوستی و محبت عجین هست، حمله سگها به انسانها بخاطر وجود یک یاچندعامل تحریک کننده خشم سگها اتفاق می افتد. سپاس از مطلب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
علی مقدم.0294
۲۱:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
لذت بخش است کارهای حیوانات .
این سگ مهربان مادری فداکار است امیدوارم بتواند در بارداری بعدی توله های خودش را بزرگ کند .
بیاییم از حیوانات درس بکیریم
Iran (Islamic Republic of)
تلنگر
۲۱:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
توي فيلم نشان ميداد كه سگه شير خودش را ميخورد ... !!! برخي حيوانات خو مهربانانه دارند و بهتر ما انسانها از حيوانات درس بياموزيم و در اذيت و آزار همنوعان خود از همين امروز دوري كنيم پدر و مادر و فرزندان كاهلا" از اين موضوع پيروي نمي كنند چه برسد به ديگران ... تنش در بين ما مردم بواسطه پول و ثروت زياد شده است نبايد مباحث اخلاقي و معنوي از خودمان دور كنيم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
والا بد نیست مادرهای بی عاطفه هم از حیوانات مادری رو یادبگیرن از مادرای دیگه که یاد نگرفتن
Germany
ک.م
۲۱:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام.سگ و گربه باهم می سازند،اما آدمها نه.همش جنگ و جدال با یکدیگر دارند
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۵:۱۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
عالی عالی عالی عالی عالی
Iran (Islamic Republic of)
Razayeg
۲۱:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خاک تو سر ما آدما سگه کاری کرده ما ازش یاد بگیریم به جای اینکه اون از ما یاد بگیره یکم فکر کنید جون من
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۲۱:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خیلی پند اموز و عالی بود امیدوارم اونایی ک برای کم کردن جمعیت سگ های خیابانی دست ب رفتارای خشن و ظالمانه‌میزنن از این کلیپ درس بگیرن حیوانات موجودات پاک و بی ازاری هستن و خیلی دوست داشتنی
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۹:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
این که داره شیر خودشو میخوره که گربه ها نخورن ازش این چ محبتیه
Iran (Islamic Republic of)
Mehdu
۲۲:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
شیر خودش نمیخوره
سگ با زبانش همیشه توله هاشو لیس میزنه که جای بند نافشون خشک بشه و حتی تا وقتی توله هاش از لونه بیرون نرفتن
با لیس زدن مدفوع توله ها را جمع میکنه که میکروب جمع نشه در فضای لونه اش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چقدر جالب درس برای ما انسانها است تا به حیوان محبت نکنیم خیر وبرکت در زندگی پیدا نمی شود چقدر خوشحال شدم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۸:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام امیدوارم درسی باشد برای خوش رفتاری باافریدگان خداوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خداوند متعال مهر مادری در دل تمام موجوداتش انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا عالی بود سگ ها حیوانات بی نظیری هستن
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۷:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بی نظیر بود اوج محبت ومهربانی
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۷:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
جدا سگ حیوانی بسیار با وفاست و یک دوست واقعی برای انسان ، اما متاسفانه در کشور ما از بچگی آموزشهای منفی میدن راجب سگ ها و حیوانات دیگر . و از اینکه کودکشان حیوانی را ازار میدهد بعضی لذت هم میبرند و میخندند
Iran (Islamic Republic of)
ایول
۱۷:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دمت.گرم.سگ.باوفا.بازم.وفاداریتو.نشون.دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
این سگ هم داره اینجوری دل خودشو خوش می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
الله و اکبر خدایا عظمتت رو شکر کاش انسان ها هم همچین مهر و وجدانی را داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آفرین به این سگ خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
الله اکبر مهربانی حیوان وانسان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سگها عشقن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
معرفت وشرف حیوانات از بعضی از انسانها بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
Ali reza
۱۵:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام و درود متاسفانه زمانی که میبینم یک سگ به انسان حمله کرد و سایت شما ویدیو آنرا گزاشت ملت ما ریختن و بالای صد کامنت منفی به سگ ها دادن ولی همچین ویدیویی از سگ میگزارید که کامنت مثبت فقط چند نفر...سگ ماده مخصوصا بیشتر سگ های ماده خیابانی آماده هستن همیشه برای مراقبت حیوانات بی خانواده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
افرین به این سگ با وجدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ممنون ازاین کلیپ آموزنده
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۵:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بهتره کسانی که بیمارگونه به دنبال آزارحیوانات هستند به دنبال درمان بیماری خودبروند و آنهانیز به دوستداران طبیعت وحیوانات تبدیل شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خدا نسل حیوون آزارو از رو زمین برداره آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا بی نظیره واقعا کیف کردم
آخرین اخبار