دانش‌آموزان شهرستان جوانرود سال تحصیلی را آغاز کردند

بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز شهرستان جوانرود روز شنبه همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید خود را در شرایط کرونایی آغاز کردند.

دانش‌آموزان شهرستان جوانرود سال تحصیلی را آغاز کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در دبستان تازه تاسیس دخترانه «کانی» شهر جوانرود نواخته شد.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت : حفظ سلامتی دانش آموزان اولویت اصلی سال تحصیلی جدید است.

رستگار یوسفی افزود: اولویت نخست در این شرایط حضور دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه با حفظ و رعایت شرایط بهداشتی، اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی و خودمراقبتی است.

او افزود: شرایط سال تحصیلی جدید خاص و متفاوت با سال‌های گذشته است و دانش آموزان، مسئولان مدارس و والدین آن‌ها باید با توجه به وجود ویروس کرونا حساسیت‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

یوسفی، به برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان جوانرود اشاره کرد و ادامه داد: این کنکور به بهترین شکل و در نهایت صحت و سلامت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود گفت: ۱۵ هزار و ۶۲۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی امروز در ۱۷۳ مدرسه در قالب ۶۹۱ کلاس درس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

کیومرث میرزایی افزود: سال تحصیلی جدید مطابق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و بخشنامه‌های وزارت آموزش و پرورش بازگشایی شده است تا امر تحصیل دانش آموزان با وقفه مواجه نشود.

او افزود: در این راستا تدابیر و تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی دانش آموزان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.