برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در کهگیلویه و بویراحمد

نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون کارشناسی رسمی دادگستری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲۰ شهریورماه در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، صالح دانشفر نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون کارشناسی رسمی دادگستری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز پنج شنبه همین هفته (۲۰شهریور) برگزار می‌شود.
 
دانشفر افزود: این آزمون کارشناسی که قرار است ۲۰ شهریورماه توسط سازمان سنجش برگزار شود مربوط به سال ۱۳۹۸ است که بدلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده بود.

او بیان کرد: این آزمون به صورت سراسری در تمام مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، در کل کشور ۶۶ هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد داوطلبان کل رشته‌ها در استان نیز ۸۱۹ نفر است که از این تعداد ۱۴۵ نفر مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

نایب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت: کارت ورود به جلسه روز‌های دوشنبه و سه شنبه همین هفته از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد و مکان برگزاری نیز در کارت ورود به جلسه اعلام می‌شود.

دانشفر افزود: شرط اصلی ورود به جلسه آزمون همراه داشتن ماسک است و به داوطلبان نیز توصیه می‌شود ماسک ذخیره، دستکش و الکل نیز به همراه داشته باشند.
 
او با بیان اینکه مدت زمان این آزمون برای همه رشته‌ها ۱۱۰ دقیقه است و گروه فنی و مهندسی به ۴۵ تست اختصاصی و غیر فنی و مهندسی به ۵۵ تست پاسخ خواهند داد، گفت: همه شرکت کنندگان در آزمون، ابتدا به ۱۰ سوال عمومی (حقوقی) پاسخ خواهند داد و به همراه داشتن ماشین حساب، کتاب و جزوه برای هیچ یک از رشته‌ها در جلسه امتحان مجاز نیست.

دانشفر بیان کرد: برای قبولی در آزمون کارشناسی موفقیت در دو مرحله تستی و شفاهی شرط است و درصورت قبولی در مرحله تستی و دعوت به مصاحبه حقی برای کسی ایجاد نمی‌کند و پس از قبولی در مرحله دوم آزمون و مثبت بودن استعلامات و طی سایر مراحل پروانه کارآموزی کارشناسی صادر خواهد شد و مطابق آیین نامه اصلاحی دوره کارآموزی کارشناسی یکساله است.
 
او گفت: نتایج مرحله تستی این آزمون حدود ۲ ماه بعد از آزمون اعلام می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.