کامبک صدرنشینان در مرحله نیمه‌نهایی NBA

تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و لس آنجلس لیکرز اولین پیروزی خود در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های NBA را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های میامی هیت و میلواکی باکس در بازی چهارم مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف هم رفتند که با درخشش کریس میدلتون، میلواکی باکس توانست با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۱۵ میامی هیت را در وقت‌های اضافه شکست دهد و اولین پیروزی خود در این مرحله را به دست آورد. ۲ تیم در وقت قانونی در امتیاز ۱۰۷ برابر شده بودند.

در این مسابقه یانیس آنتتوکومپو خوش شانس نبود و به دلیل مصدومیت تنها ۱۱ دقیقه در ترکیب میلواکی حضور داشت و در این مدت ۱۹ امتیاز برای میلواکی باکس کسب کرد، اما کریس میدلتون ستاره این تیم با ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس منجر به گل درخشید و باعث اولین پیروزی میلواکی در این دیدار شد. اما در سوی دیگر میدان آدبایو ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۸ پاس منجر به گل برای میامی بهترین بازیکت میامی در این بازی بود.

در دیگر بازی این مرحله، تیم‌های هیوستون و لس آنجلس لیکرز در مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که تیم لس آنجلس لیکرز موفق شد با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۷ هیوستون را متوقف کند. لس آنجلس لیکرز در بازی اول نتیجه را به هیوستون واگذار کرده بود.

در این دیدار لبران جیمز با ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۹ پاس منجر به گل و آنتونی دیویس با ۳۴ امتیاز و ۱۰ ریباند، نقش بسزایی در اولین پیروزی لیکرز داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار