ارائه خدمات درمانی بیمارستان ولی عصر قائم شهر به ۲۳ استان کشور

بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر قائم شهر با پوشش درمانی فرا استانی به ۲۳ استان کشور خدمات ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت:مرکز جراحی قلب باز و مغز از بخش‌های فوق تخصصی بیمارستان ولی عصر قائم شهر است که تاکنون بیماران ۲۳ استان کشور از خدمات درمانی آن برخوردار شدند.

او افزود: با تاسیس و شروع به فعالیت مرکز جراحی قلب باز از اواسط سال ۱۳۹۴ تاکنون ۳ هزار و ۲۱۲ عمل جراحی قلب باز و ۱۶ هزار و ۵۰۸ آنژیو گرافی و چهار هزار ۲۴۲ آنژیو پلاستی قلب با موفقیت و بهبودی کامل بیماران در این بیمارستان انجام شد.

دکتر خورشیدی گفت: در بخش فوق تخصصی درمان مغز یک هزار و ۱۷۲ آنژیوگرافی مغز و ۶۴۲ آنژیو پلاستی مغز و از سایر اندام بیماران یک هزار و ۸۰۷ آنژیو گرافی انجام گرفت که در مجموع ۶۷۳ بیمار غیر بومی از استان‌های مختلف کشور در بیمارستان ولی عصر قائم شهر خدمات درمانی دریافت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران افزود:علاوه بر ۶۰ درصد جمعیت مازندران که بیمه شده تامین اجتماعی هستند بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی استان‌های گیلان و گلستان، سمنان و خراسان شمالی نیز از خدمات درمانی بیمارستان منطقه‌ای و فوق تخصصی ولی عصر قائم شهر استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار