عملکرد مالی فدراسیون تکواندو زیر ذره بین معاون وزیر با حضور المپین‌ها

مجمع عمومی فدراسیون تکواندو با حضور اعضای این فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰ صبح (سه شنبه - ۱۸ شهریورماه) با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، مجید نیری دبیر فدراسیون و ... برگزار شد.

این مجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، به صورت آنلاین و وبینار برگزار و عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ بررسی شد. روسای هیئت‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضای مقیم تهران به صورت حضوری در این جلسه شرکت کردند.

در ابتدای مجمع عمومی فدراسیون تکواندو، کلیپی با محتوای عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ پخش شد. فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو به عنوان نماینده مربیان و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی دو ملی‌پوش المپیکی کشور به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون حضور داشتند.

پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و سرود کشورمان، کلیپی از عملکرد و موفقیت‌های سال گذشته و روز‌هایی کرونایی تکواندوی ایران پخش شد.

عملکرد مالی فدراسیون تکواندو زیر ذره بین معاون وزیر با حضور المپین‌ها / پولادگر: انتخاب به عنوان برترین فدراسیون جهان ما را غافلگیر کرد

پولادگر: انتخاب به عنوان برترین فدراسیون جهان ما را غافلگیر کرد

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: سال ۹۸ یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت گذاشتیم. ۱۶۱ مدال گرفتیم که ۳۵ درصد مدال ها برای بانوان بود. با وجود مشکلات فراوان، ۴ سهمیه در تکواندو و پاراتکواندو، کسب کردیم. رده سنی نونهال و نوجوانان سهمی زیاد در این موفقیت داشتند. این نشان از آن دارد که در رده سنی پایه و بانوان و در بخش توسعه ۳۸ کرسی آسیا را کسب کردیم. ثبت ۷۸۲۸ نفر در سامانه تکواندو که ۱۷ درصد نسب به گذشته افزایش داشت. تیم‌های حاضر در لیگ ۴۹ درصد رشد داشتند. نمودار صعودی در تمامی پخش‌ها داشتیم.

پولادگر ادامه داد: دوره‌های مربیگری و داوری جامع توسط فدراسیون ۲۵ درصد رشد داشته است و در حوزه فرهنگی در رده‌های مختلف سنی مسابقات قرآنی برگزار کردیم. در پویش خیرخواهانه نفس قهرمان در حیطه دریافت کارت توسط تکواندوکاران نیز شرکت کردیم.

او ادامه داد: اولین سمینار تخصصی که برگزار کردیم ثمره ویژه‌ای برای ما داشت و ۱۱۰ مقاله توسط تکواندوکاران تحصیل کرده به دست دبیرخانه رسید و مقالات را سعی داریم به صورت دائمی دریافت کنیم. در آخر هم دکتر چو ما را غافلگیر کرد و در نهایت به عنوان فدراسیون برتر در جهان شناخته شدیم که این یک موفقیت ملی است. به جامعه تکواندو و اهالی ورزش این اتفاق را تبریک می‌گویم.

سپس حسابرس فدراسیون عملکرد  این فدراسیون را به مهدی علی نژاد تقدیم کرد.

علی نژاد: به مدال آوری تکواندو در المپیک امید داریم

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان درباره این مجمع بیان کرد: چند روز پیش فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان شناخته شد که افتخار بسیار بزرگی است. من چند وقت پیش گفته بودم فدراسیون تکواندوی ایران یکی از برترین فدراسیون‌های دنیا است و دکتر چو هم با من هم نظر بود.

او ادامه داد: در همه ابعاد فدراسیون تکواندو موثر عمل کرده است و با استاندار‌های بین المللی پیش می‌رود و واقعا جای تشکر دارد. این کار حاصل کار تیمی است و تمام دستگاه ها، ورزشکاران و باشگاه‌های خصوصی و دولتی به این امر کمک زیادی کرده اند.

او بیان کرد: رویداد‌های بسیار سختی را تیم ملی آقایان برای رسیدن به المپیک پشت سر گذاشته است. سجاد مردانی در یک قدمی رسیدن به المپیک بود. در نهایت در بخش آقایان تمرینات تیم ملی شروع شد و منتظر هستیم تا در بخش بانوان هم سهمیه بگیریم. در تکواندو همه چیز سر جای خود قرار دارد، اما درصدی هم باید برای خطای انسانی در نظر گرفت. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قطعا در کنار تکواندو خواهند بود. برگزاری وبینار مجمع اتفاق خوبی بود تا سلامتی همه حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار