استقبال ۸۰ درصد خانواده‌های اردبیلی از کلاس‌های حضوری مدارس

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سایه رعایت دقیق موارد بهداشتی در مدارس بیش از ۸۰ درصد خانواده‌ها از کلاس‌های حضوری مدارس در استان اردبیل استقبال کرده اند.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی شیوه آموزشی مدارس تغییر کرده و دانش آموزان طبق گروه بندی که از طرف مدیر مدرسه انجام گرفته در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: به دلیل پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا مدارس به طور مرتب ضدعفونی، ساعت حضور در کلاس درس به ۳۵ دقیقه کاهش یافته، فاصله فیزیکی در کلاس درس و حین خروج از مدرسه رعایت و نکات بهداشتی به طور مرتب به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: حضور در کلاس‌های درس اجباری نیست و دانش آموزانی که به هر دلیل در کلاس‌ها حضور نداشته باشند، می‌توانند برنامه آموزشی خود را از شبکه شاد دنبال کنند.

ناصری در خصوص رعایت فاصله فیزیکی در سرویس مدارس هم بیان کرد: تا به امروز خانواده‌ها در خصوص استفاده از سرویس تمایلی نشان نداده اند که البته در صورت تقاضا از طرف والدین ما بر اجرای موارد بهداشتی در سرویس مدارس هم نظارت خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۷:۳۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
خوب دروغ میزنین یکی یکی اولیا اومدن اموزش پرورش اعلام کردن بچه هامون مهم نیستن و راضی هستیم بمیرن واقعا فکر کردی مردم باور میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
به خدا دروغه