رشد دانشکده علوم پزشکی آبادان در زمینه آموزشی و پژوهشی

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان رشد این دانشکده در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی دیگر را در آموزش، پژوهش و ارتقای شاخص‌های مختلف شرح داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ماه‌های گذشته در حوزه‌های آموزش اقدامات بزرگی در دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گرفته است که اخذ مجوز دانشکده پزشکی یکی از آن‌ها بوده است.

او اضافه کرد: مجوز بیمارستان‌های آموزشی ما قطعی شدند، صدور مجوز فنی و حرفه‌ای ۳ ساله دانشکده، دریافت مجوز امتحان صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی و اعتباربخشی موسسه‌ای به مدت ۲ سال،اخذ مجوز آزمایشگاه بهداشت حرفه‌ای سطح ۳ (در قالب ارتباط با صنعت) که تنها ۵ دانشگاه آن را دارند از دیگر اقدامات جدید این دانشکده به شمار می‌‎روند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: رشد اچ ایندکس (ثبت مقالات علمی در سایت‌های معتبر علمی) دانشکده در علم‌سنجی از ۱۶ به ۲۸، افزایش رشد مقالات بین‌المللی، میزبانی از رویداد علمی یوسرن و جذب دانشجوی بین‌المللی همه دال بر رشد صعودی دانشکده علوم پزشکی آبادان در تمام ابعاد بوده است.

سلمان زاده  گفت: در سال ۹۸ برای اولین بار فعالیت‌های فناورانه دانشکده علوم پزشکی آبادان مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت و این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از دانشگاه‌ها یا دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با عدم تایید روبرو شدند.

او بیان کرد: در بحث وبومتریک با توجه به‌روز رسانی وب‌سایت، پورتال‌ها و زیرساخت‌ها بعضی اتفاقات در این حوزه اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:همچنین طرح سرواپیدمیولوژی نیز از ابتدای شهریورماه امسال آغاز شده است و رتبه‌بندی آن به صورت روزانه تغییر می‌کند و قرار گرفتن دانشکده علوم پزشکی آبادان در رتبه‌های پایین به منزله ضعف نیست و در تلاش هستیم که در روز‌های آتی با ارتقای وضعیت، همانند سایر موارد در این موضوع نیز در جایگاه‌های بالا در سطح کشور قرار بگیریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.