در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

ویژه برنامه «چهل برگ حماسه» در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ویژه برنامه «چهل برگ حماسه» به مناسبت گرامیداشت ‏چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می‌شود‎.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: با هدف گرامیداشت ‏چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «چهل برگ حماسه» توسط اداره ‏کل کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود‎.

معصومی، با بیان اینکه همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که ‏انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان ‏در دوران دفاع مقدس است، گفت: با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اهمیت احیای فرهنگ دفاع ‏مقدس، کتابخانه‌های عمومی استان، ویژه برنامه‌های فرهنگیِ «چهل برگ حماسه» را خواهند کرد‎.

او افزود: امروز کتاب به عنوان یک رسانه تاثیرگذار فرهنگی می‌تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ در جامعه ‏ایفا کند و ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیز متاثر از کتابخوانی است‎.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری چهل برنامه‌ی کتاب‌محور از جمله نشست ‏بررسی و معرفی کتاب، روایتگری دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی، نمایشنامه‌خوانی، عصر شعر، نمایشگاه ‏عکس و کتاب، خاطره‌گویی و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در «چهل برگ حماسه» است‎.

معصومی ادامه داد: با شرایط موجود در جامعه و جلوگیری از برنامه‌های تجمع محور، برنامه‌های «چهل برگ ‏حماسه» با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در این برنامه‌ها، برای عموم آزاد است‎.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: ویژه برنامه‌های تدارک شده تا پایان سال در کتابخانه‌های ‏عمومی اجرایی خواهد شد. ‏

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.