ابتلای ۳۰۷نفر از مددجویان کمیته امداد لرستان به کرونا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: تاکنون ۳۰۷ نفر از مددجویان کمیته امداد استان به کرونا مبتلا شده و از این مجموع ۲۴۲نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جاسم محمدی فارسانی اعلام کرد: تاکنون ۳۰۷ نفر از مددجویان تحت حمایت این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که ۲۴۲ نفر از آن‌ها بهبود یافته و متأسفانه ۶۵ نفر از آن‌ها فوت شدند.

او اظهار داشت: به خانوار‌های آن دسته از مددجویانی که بر اساس شیوه نامه وزارت بهداشت براثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشته‌اند، مساعدت‌هایی تعلق می‌گیرد.

محمدی فارسانی ادامه داد: اگر فرد فوت‌شده سرپرست خانوار باشد مبلغ ۱۰میلیون تومان و اگر عضو خانواده بوده پنج میلیون تومان از سوی کمیته امداد به‌حساب خانواده این افراد واریز می‌شود.

او اظهار داشت: کمیته امداد در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا به خانوار‌های تحت حمایت خود بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده اعطا کرده و یا مبالغی بین ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان به‌ویژه به آن دسته از مددجویانی که بیماری زمینه‌ای و خطرناک، صعب‌العلاج و سالمند هستند واریز کرده است.

او در خصوص تسهیلات کمیته امداد به مددجویانی که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند، اظهار داشت: بیماران خاص، صعب‌العلاج، زمین‌گیر و سالمندان علاوه بر اعطای تسهیلات در خصوص کرونا در اولویت تمام برنامه‌های ما هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.