فوتبال ساحلی؛

تیم دریانوردان بوشهر مغلوب حریف شمالی شد

تیم دریانوردان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، گروه بازنده‌ها، با نتیجه ۵ بر ۳ از شاهین خزر رودسر شکست خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، در گروه بازنده‌ها در ورزشگاه سلمان یزد در حال برگزاری است و تیم دریانوردان بوشهر در نخستین دیدارش در این گروه با نتیجه ۵ بر ۳  مغلوب تیم شاهین خزر رودسر شد.

در این رقابت‌ سه روزه، تیم‌های شاهین خزر رودسر، دریانوردان بوشهر، ایفا اردکان یزد و منطقه آزاد چابهار حضور دارند که دو تیم برتر این گروه در رقابت‌های سال آینده لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی می‌مانند و دو تیم دیگر به رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور سقوط می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مرحله نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم در سه گروه از ۲۰ تا ۲۴ مرداد برگزار شد که استان بوشهر سه نماینده در آن داشت، شامل پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندر گناوه و دریانوردان بوشهر.

پارس و ملوان توانستند در جمع هشت تیم حاضر در مرحله دوم قرار گیرند و در نهایت پارس نایب قهرمان دوره پیش موفق شد به مرحله نهایی این رقابت‌ها که اواخر شهریور یا اوایل مهر با حضور چهار تیم برگزار می‌شود، راه یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.