۶٠ هزار دقیقه برنامه‌سازی صداوسیمای بوشهر برای گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس

صدا و سیمای مرکز بوشهر برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یک عملیات وسیع رسانه‌ای ۶٠ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می‌کند.

۶٠ هزار دقیقه برنامه‌سازی صداوسیمای بوشهر برای گرامیداشت سالگرد دفاع مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در همایش مجازی مشترک مدیران کل صدا و سیمای مراکز استان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور گفت: دفاع مقدس گنجینه گرانمایه‌ای است که به عنوان یک نظام الگویی در همه عرصه‌ها نیازمند شناخت همه جانبه، دقیق و عمیق است.

سید حسین ناظر با اشاره به اینکه برنامه‌های رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد، همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر آغاز شده است و تا ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا ادامه دارد، افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در این زمینه با عملیات وسیع رسانه‌ای بیش از ۶۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی را در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

او بیان کرد: از این میزان برنامه‌سازی، ۴۵ هزار دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، ۱۳ هزار دقیقه در حوزه تلویزیون و سامانه زیر نویس و دو هزار دقیقه در حوزه‌های خبر و فضای مجازی تولید و منتشر می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به سه مرحله راهبردی برنامه‌سازی شامل تبیینی، تجلیلی و تهییجی، ادامه داد: در مرحله راهبرد تبیینی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و تقویت قدرت تحلیل رویداد‌های دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، در مرحله راهبرد تجلیلی برای الگوسازی و گرامیداشت یاد شهیدان و تجلیل از قهرمانان دفاع مقدس، و در مرحله تهییجی برای حفظ آمادگی روحی و جسمی و ذهنی مقابله با هرگونه تهدید سخت و نرم بیش از ۴۰ عنوان برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در ساختار‌های نمایشی، مستند، ترکیبی، سرود و آهنگ‌های حماسی، موشن گرافی، و عکس‌نوشته برای همه قشرها به ویژه جوانان و نوجوانان برنامه سازی شده است.

ناظر با اشاره به تقارن پیوند عمیق تعالیم دینی، حماسه عاشورا، اربعین و قیام امام حسین (ع) با دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، گفت: علاوه بر پخش فیلم‌های سینمایی و مستند دفاع مقدس و اختصاص بخش‌هایی از برنامه‌های عادی روزانه صدا و سیما به موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ویژه برنامه تلویزیونی کرانه پایداری، ویژه برنامه‌های رادیویی دریادلان جنوب، حماسه نادر، مدرسه عشق، دیار دلیران، لبیک یا حسین و ... به موضوع چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌پردازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.