لیگ برتر والیبال/ شهرداری گنبد به دنبال پیروزی/ شهروند اراک در آستانه کنار گذاشته شدن از مسابقات

هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم لیگ برتر والیبال (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) امروز با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان پیگیری خواهد شد. در این هفته تیم والیبال هورسان رامسر که هفته گذشته به دلیل صادر نشدن کارت بازی بازیکنان تیم والیبال شهروند اراک موفق شد این بازی را  پیروز شود، در این هفته از رقابت‌ها استراحت خواهد کرد.

شهرداری قزوین - آذر باتری ارومیه

شهرداری قزوین با هدایت مسعود آرمات لیگ را با پیروزی مقابل شهرداری ورامین آغاز کرد و در هفته دوم استراحت کردند و  در این هفته خود را برای اولین میزبانی در لیگ برتر والیبال آماده می‌کنند.

از سوی دیگر تیم والیبال آذر باتری ارومیه با بازگشت محمد قیزیل باشی از بند مصدومیت، خود را تقویت کرده و قطعا بازی متفاوتی را در برابر شهرداری قزوین به نمایش خواهد گذاشت.

شهروند اراک - خاتم اردکان

تیم والیبال شهروند اراک در هفته سوم این رقابت‌ها میزبان خاتم اردکان خواهد بود. شهروند اراک در هفته اول با توجه به قرعه خود استراحت کرد و در هفته دوم باید در رامسر به مصاف هورسان می‌رفت، که بازیکنان این تیم به دلیل صادر نشدن کارت بازی نتوانستند مقابل حریف خود به میدان بروند.

مسئولان فدراسیون تا امروز به مسئولان این تیم فرصت داده‌اند و اگر مدارک مورد نیاز را به فدراسیون ارائه نکنند از لیگ برتر والیبال ۹۹ کنار گذاشته می‌شوند.

لیگ برتر والیبال / شهرداری گنبد به دنبال پیروزی / شهروند اراک در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ!

شهرداری ورامین - شهداب یزد

 یکی از بازی های جذاب این هفته رویارویی تیم‌های شهرداری ورامین و شهداب یزد است. نماینده یزد در هفته اول شهرداری گنبد را شکست داد، اما در هفته دوم در خانه مغلوب شهرداری ارومیه شد. در آن سوی میدان شهرداری ورامین حضور دارد که ۲ بازی اول خود با پیروزی پشت سر گذاشته  و به دنبال کسب پیروزی سوم است تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کند.

سایپای تهران - راهیاب ملل کردستان

تیم والیبال سایپا با هدایت مصطفی کارخانه و با ستارگان خود لیگ را خوب شروع کرده و در رقابت‌های ۲ هفته اول خود پیروزی را تجربه کرده است و صدر جدول را در اختیار دارد. هرچند برای بهتر شدن تیم‌ها زمان لازم است، اما کارخانه تیمش را تا به این جای کار خوب مدیریت کرده و برای کسب پیروزی سوم خود به مصاف نماینده کردستان خواهد رفت.

نماینده کردستان هم که در ۲ بازی اول خود نتایج را به حریفان خود واگذار کرده است، امید دارد تا بتواند در بازی امروز مقابل سایپا بازی خوبی را ارائه کند و اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال را تجربه کند.

لیگ برتر والیبال / شهرداری گنبد به دنبال پیروزی / شهروند اراک در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ!

شهرداری ارومیه - پیکان تهران

شهرداری ارومیه در این فصل با هدایت پیمان اکبری و ستاره‌های خود خوب ظاهر شده اند و در ۲ بازی اول خود پیروز میدان بوده اند. در حال حاضر با بازگشت میثم صالحی و رهایی این بازیکن از بند مصدومیت، پیمان اکبری خط دریافت خود را تقویت و به جوان تیم خود اطمینان کرده است، تا در هفته سوم هم بتواند پیروز از زمین خارج شود.

در آن سوی میدان تیم والیبال پیکان با هدایت ترکاشوند لیگ والیبال امسال را آغاز کرده و عملکرد خوبی را تاکنون نداشته است. اما نکته قابل قبول تیم والیبال پیکان، جوان‌گرایی است. این تیم از ۲ بازی اول خود یک پیروزی و یک شکست را ثبت کرده است.

فولاد مباکه سپاهان - لبنیات هراز آمل

سپاهان در هفته سوم میزبان تیم والیبال لبنیات هراز آمل است. شاگردان رحمان محمدی راد در ۲ بازی گذشته خود ۲ پیروزی به دست آورده اند و از تیم‌های مدعی عقب نمانده اند. محمدی راد مهره‌های خوبی را  در اختیار دارد و در ادامه لیگ قطعا عملکرد متفاوتی از این تیم خواهیم دید.

شاگردان عطایی که در هفته اول این رقابت‌ها بدون در اختیار داشتن پاسور، تیم والیبال پیکان را شکست داده بودند، در هفته دوم در بازی خانگی مغلوب تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان شدند. عطایی از سرمربیان موفق و با سابقه والیبال کشورمان است و برای یکپارچه کردن تیم خود نیاز به زمان دارد. هرچند لبنیات هراز آمل باید در هفته سوم پیروز باشد تا از سایر تیم‌ها عقب نماند.

لیگ برتر والیبال / شهرداری گنبد به دنبال پیروزی / شهروند اراک در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ!

فولاد ایرانیان سیرجان - شهرداری گنبد

فولاد سیرجان در ۲ هفته اول رقابت های لیگ برتر دیدار های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و نشان داده، تیم دست‌ و پا بسته‌ای به نظر نمی‌رسد و می‌تواند جزو مدعیان بزرگ لیگ والیبال ۹۹ باشد. تیم فولاد سیرجان در هفته اول راهیاب ملل کردستان را از پیش رو برداشت و در هفته دوم هم در آمل شاگردان عطایی را مغلوب کرد.

شهرداری گنبد ۲ دیدار اول خود را به حریفان واگذار کرده است. جزیده به همراه شاگردانش در هفته سوم به مصاف فولاد سیرجان می‌روند، هرچند بازی بسیار دشواری را در برابر فولاد سیرجان دارند، اما بازیکنان شهرداری گنبد باید در هفته سوم پیروز از زمین خارج شوند تا حفظ آبرو کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار