امضای تفاهم نامه ایجاد شغل برای مددجویان آذربایجان شرقی

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی به منظور ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، در امضای  تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی ایجاد ۲ هزار ۲۰۰ فرصت شغلی در استان با پرداخت ۷۷ میلیارد تومان منابع تسهیلاتی ۴ درصد، تا پایان سال هدف گذاری شده است.

برای اجرای این طرح در کشور ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع تسهیلاتی برای ایجاد ۲۱۰ هزار فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.

در این تفاهم نامه ۱۰ عنوان طرح در قالب‌های کارآفرینی، مراکز نیکوکاری، کاریابی و آموزشی برای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و یا مددجویان تک خدمتی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: دفاع مقدس محصول تفکرات جهادی بود و با استعانت از همه استمداد‌های الهی، این نوع همکاری و مدل مفهومی بین کمیته امداد و مجموعه بسیج سازندگی اتفاق می‌افتد که یک الگوی نوین است.

سردار خرم  فرمانده سپاه عاشورا گفت: با استفاده از ظرفیت‌هایی که بین کمیته امداد و نیرو‌های بسیج وجود دارد همکاری با فعالان کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار در بین اقشار مستمند و مددجو را عملیاتی خواهیم کرد تا راهبرد توسعه اشتغال را در استان نسبت به سایر استان‌ها جهش داده و کاربردی کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.