خجسته پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای وحدت حداکثری جریان اصولگرا تلاش می‌کند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای شورای ائتلاف و وحدت حداکثری جریان اصولگرا تلاش خواهد کرد و همواره در این مسیر گام برمی‌دارد.

علیرضا خجسته پور، قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین  در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بار‌ها و بار‌ها آقای باهنر در نشست‌ها و مصاحبه‌های مختلف اظهار کردند که جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای وحدت اصولگرایان گام بر‌می‌دارد، چیزی که در نزدیکی انتخابات هم شاهد آن بودیم و دیدیم که این جبهه در راستای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب و وحدت اصولگرایان فعالیت می‌کرد.

خجسته پور افزود: بر این اساس جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات‌ بعدی هم در همین راستا فعالیت خواهد کرد و ذیل ائتلاف و وحدتی که عامه اصولگرایان در نظر دارند فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در خصوص مصداق‌های نامزدی ریاست جمهوری اصولگرایان گفت: برای صحبت کردن از مصداق‌ها و نام بردن از افراد به منظور گزینه‌های نامزدی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری فعلا زود است، ولی فعالیت‌های مختلفی برای رسیدن به وحدت حداکثری در حال انجام است و دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


چندی پیش کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، مصاحبه‌ای در خصوص آغاز فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه انجام داده و گفته بود: قصد داریم در انتخابات آتی به صورت فعال‌تری حاضر شویم، معمولا بعد از هر انتخاباتی که انجام می‌شود، شورای مرکزی و هیئت رئیسه بررسی‌هایی انجام داده و نقاط قوت و ضعف را شناسایی می‌کنند و سپس در ادامه تلاش‌هایی برای برطرف شدن نقاط ضعف در کنار انجام فعالیت‌هایی برای حفظ و تقویت نقاط قوت صورت می‌گیرد.

این صحبت‌ها از سوی برخی رسانه‌ها به معنای جدایی باهنر و تشکل زیر مجموعه او از شورای ائتلاف تلقی شده بود که در این مصاحبه با علیرضا خجسته پور، این موضوع تکذیب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.