نماینده مجلس:

از هر طریق برای حل مشکلات کسبه بازارچه دیلم تلاش می‌کنیم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار آسیب دیدگان از حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم هستیم و برای حل مشکلاتشان از هر طریق بتوانیم پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مورد حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم دو موضوع وجود دارد یکی اینکه حدود ۲۰۰ خانوار در این حادثه خسارت دیده‌اند و مدیران باید از مراجع مختلف حمایتی کمک بگیرند تا جبران خسارت صورت گیرد، و موضوع دیگر مساله مالکیت این افراد است.

او ادامه داد: ۱۸ سال است که کسبه دراین بازارچه کار می‌کردند و زندگی‌شان را تامین می‌گذراندند و باید مالکیتشان مشخص شود؛ که دراین خصوص قرار شد با مدیریت استاندار و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی موضوع دنبال و تکلیف مالکیت‌ها روشن شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده است شهرداری و شورای شهر دیلم در خصوص ایجاد سازه مناسب و ایمن برای کسبه بازارچه تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


جمیری عنوان کرد: همچنین قرار بر این شده است که بررسی دقیقی از خسارت‌ها صورت گیرد و از سوی دیگر کسانی که وام دارند از بانک‌ها خواسته شود به آنان فرصت دهند و اگر کسی برای ادامه کسب و کارش وام می‌خواهد به او وام بدهند.

او افزود: امیدواریم دستگاه‌های مدیریتی در بخش‌های مختلف شهرداری و شورای شهر و بانک‌ها کمک کنند که ما شاهد رونق کسب و کار این افراد باشیم و این نگرانی که الان تنها برای این مردم نیست بلکه برای عموم مردم استان است، برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ابتدای حادثه با مسئولان محلی در تماس بوده‌ام و در کنار مردم هستیم و برای حل مشکلاتشان ازهر طریق بتوانیم پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.