انتقال ۹۷۴ بیمار تنفسی به بیمارستان‌های بابل

اورژانس بابل ۹۷۴ بیمار تنفسی را در شش ماهه نخست امسال به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه این سازمان در شش ماهه نخست امسال در مجموع ۱۳ هزار و ۵۹ ماموریت انجام داده است، گفت: ماموران اورژانس بابل ۹۷۴ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل کردند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۵ هزار و ۹۶ ماموریت آن شهری و ۷ هزار و ۹۶۳ ماموریت جاده‌ای بوده است، افزود: ماموران اورژانس این شهرستان ۵ هزار و ۲۳۱ بیمار یا مصدوم را نیز به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

لعلی در مورد میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در این مدت، گفت: این زمان برای ماموریت‌های شهری ۸ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۲ دقیقه بوده است.

او افزود: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۲ هزار و ۷۶۴ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۸۰۳ تصادفی شهری و یکهزار و ۹۶۱ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.

لعلی گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در ۶ ماه اول امسال بود، ماموریت‌های تنفسی با ۹۷۴ مورد وماموریت‌های قلبی با ۵۳۹ مورد و ماموریت مسمومیت با ۲۷۷ مورد بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت:۵۴ هزار و ۴۹۶ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در شش ماهه نخست امسال، به صدا در آمد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.