مناسب سازی ورودی و خودپرداز‌های بانک‌ها پیگیری می‌شود

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان از پیگیری مناسب سازی ورودی‌ها و خودپرداز‌های بانک‌ها در سطح استان برای سهولت استفاده معلولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عظیم قهرمانی، مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان در نشست با نمایندگان بانک های استان گفت: استاندارد ارتفاع برخی خودپردازها و رمپ های عبور و مرور معلولان در بانک ها رعایت نشده که لازم است مسوولان بانکی نسبت به رفع این موانع اقدام کنند.

او بیان کرد: تلاش می شود ازمعلولان و  جامعه هدف استفاده کننده از خدمات بانکی ، مشکلات موجود با نظر سنجی احصا و به بانک ها برای رفع  اطلاع رسانی شود.

قهرمانی به وجود ۷۳۲ خودپرداز ۱۴ بانک دولتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام گرفته با بانک های خصوصی ،مناسب سازی فضاها و دستگاههای خودپرداز آن ها نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

او در ادامه با اشاره به مناسب سازی معابر در منطقه وحدت تا میراشرف تصریح کرد: مسیر رفت این منطقه برای عبور و مرور معلولان پازل چینی شده و مسیر برگشت نیز در حال اجرا است.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان اظهار کرد: همچنین پل های ویلچر گذر برای استفاده معلولان و روشندلان در این منطقه نصب شده است.

او افزود: لازم است کسبه و اصناف این منطقه از پارک کردن خودرو و ایجاد مانع در پیاده رو های پازل چینی شده خودداری کنند تا مشکلی در عبور و مرور معلولان ایجاد نشود.

بر اساس  آمار بهزیستی استان حدود ۶۰ درصد معابر در استان برای عبور و مرور معلولان مناسب سازی شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.