شهروندخبرنگار عراق؛

قدم در مسیر اربعین با یاد و نام سرداران شهید مقاومت + فیلم

مردم عراق امسال در مسیر راهپیمایی اربعین با حمل تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی یاد آن‌ها را گرامی داشتند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، کرونا باعث شده است تا میلیون‌ها زائر ایرانی و زائران کشور‌های دیگر از حضور در مراسم حماسی پیاده‌روی اربعین در کشور عراق محروم شوند.

چند روز مانده به اربعین حسینی و زائران عراقی چند روزی است راهی طریق الحسین (ع) شده‌اند تا با پای پیاده خود را به کربلا برسانند.

مردم عراق امسال در مسیر راهپیمایی اربعین با حمل تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی یاد آن‌ها را گرامی داشته و قدم‌های خود را به نیابت از آن‌ها بر می‌دارند.

منبع: شهروندخبرنگار – عراق

 


بیشتر بخوانید:


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
در روزگاری زندگی میکنم که قناریها در قفس و ماهیها در تنگ دلشان گرفته به جرم زیبایی.. میگویند که یک قمارباز جایزه صلح جهانی گرفته.. ماههاست که حتی نفس انسانها هم برای همدیگر شده سم.. من دستهایم خالیست، خالیه خالی، هیچ چیز باارزشی برای عرضه در پیشگاه شما ندارم آقاجان.. فقیرم، درمانده ام.. میدانم که سلام کسی مثل من ارزش جواب دادن ندارد اما به خدا همین سلام، تنها دلخوشی من است، این سلام بزرگترین سرمایه من است.. خوب میدانم که بارها و بارها چه سوغاتیهای گرانقدری به زائرانت داده ای در مقابل همین سلامهای کوچکشان.. به تو از دور سلام.. به تو از دور سلام.. به تو از دور سلام..
آخرین اخبار