دانشگاه علمی کاربردی خوزستان مدرس جذب می‌کند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان گفت: فراخوان جذب مدرس امسال تا پایان مهر در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود خداپناه رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با بیان اینکه در سطح استان خوزستان ۱۷ مرکز علمی کاربردی فعال هستند، گفت: در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸ فراخوان جذب مدرس دادیم و امسال نیز از ابتدای مهر فراخوان جذب مدرس منتشر شد که تا پایان مهر ادامه خواهد داشت.

او افزود: یکی از کار‌هایی که برای ارتقای کیفیت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی انجام شد، اصلاح ساختار و کیفیت مدرسان این دانشگاه بود، به همین منظور ابتدا برای پذیرش مدرسان جدید، شاخص معدل و دارا بودن تخصص‌های ویژه تعریف شد.

خداپناه تصریح کرد: هر سال متقاضیان زیادی برای تدریس در مراکز علمی کاربردی در مصاحبه شرکت می‌کنند که از این میان در سال ۹۷، ۱۳۷ نفر و در سال ۹۸، ۴۸ نفر موفق به دریافت کد مدرسی شدند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان در پایان اظهار داشت: برای مدرسان قدیمی طرح پالایش را اجرا کردیم، به این منظور فراخوانی منتشر کردیم و در این فراخوان از مدرسان دانشگاه درخواست کردیم در مصاحبه علمی شرکت کنند تا مستندات علمی و پژوهشی خود را در قالب یک مصاحبه علمی ارائه دهند که حدود ۲ هزار و ۷۰۰ مدرس موجود، یکهزار و ۳۰۰ مدرس در این مصاحبه شرکت کردند و تقریبا همین تعداد، تایید شدند همچنین کد مدرسی یکهزار و ۲۱۵ نفر در سال ۹۸ به دلیل اینکه در مصاحبه علمی شرکت نکردند، باطل شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.