اعلام تعطیلی لیگ والیبال به آذرباتری ضرر مالی زد

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه گفت: اعلام تعطیلی لیگ بسیار دیر اعلام شد و بسیاری تیم‌ها، هزینه خرید بلیت برای دیدار هفته هشتم و هتل محل اقامت خود را پرداخت کرده و اکنون متضرر شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیدین وحدت‌طلب مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه گفت : تیم ما آماده سفر به اصفهان برای انجام دیدار هفته هشتم با سپاهان بود و حتی هزینه خرید بلیط سفر و اقامت در هتل نیز را پرداخت کرده بودیم که متاسفانه با اعلام دیرهنگام موضوع تعطیلی لیگ تیم ما نیز نظیر بسیاری از تیم‌های دیگر دچار ضرر مالی شدند که امکان جبران آن وجود ندارد.

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه اضافه کرد: از ابتدا پیشنهاد برگزاری متمرکز لیگ برتر را برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا داده بودیم که متاسفانه با عدم موافقت فدراسیون، اکنون برای ممانعت از همه‌گیری این بیماری به سایر تیم‌ها، تعطیلی لیگ بهترین راهکار بود، ولی این تصمیم بسیار دیر اتخاذ شد.

آذرباتری بیان کرد: متاسفانه وضعیت این بیماری شدت یافته و بازیکنان برخی تیم‌ها به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وحدت‌طلب در خصوص رای کمیته انضباطی گفت: گرچه بازیکنان ما جوان بوده و در بازی با پیکان کم‌تجربگی کردند، ولی به رای کمیته انضباطی تمکین کرده‌ایم و منتظر صدور رای در خصوص داور مسابقه که در این اتفاق تاثیرگذار بود، هستیم.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.