سخنگوی کاخ سفید: بایدن جیره‌خوار چین است!

کیلی مک‌اننی نامزد دموکرات‌های آمریکا را جیره‌خوار چین خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «کیلی مک‌اننی» سخنگوی کاخ سفید، در پیامی توئیتری در راستای جدال میان  جمهوری‌خواهان و«جو بایدن» نامزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات سال جاری، او را «جیره‌خوار کشور چین» نامید.

اننی در پیامی توئیتری با اشاره به ایمیل‌هایی که به تازگی از لپ‌تاپ هانتر بایدن، پسر جو بایدن افشا شده است، نوشت: «آقا بزرگ [جو بایدن] علاوه بر ایمیل‌ها و اسناد افشاشده، حتما این مدارک و اسناد جدید را هم (مثل قبل) می‌پذیرد: ۱۰ درصد معالمه با چین سهم جو است، ۷۰ میلیون دلار به حساب «مرکز بایدن» واریز شده و ۲۲ میلیون دلار هم سهم خیری مرموز»

او در ادامه این پیام مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و رقیب جمهوری‌خواه بایدن، «بی‌دریغ برای مردم امریکا کار می‌کند و تمامی تجارت‌های خارجی خود را متوقف کرده است. چین را نیز کنار گذاشته و آمریکا اولویت اولش است.»

به تازگی دونالد ترامپ در پیامی توئیتری رقیب دموکراتش را سیاستمداری فاسد خوانده است.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «بایدن سیاستمداری فاسد است و همه این را می‌دانند. اکنون همه مدرک و دلیل برای این واقعیت دارند و لپ‌تاپ (اشاره به اطلاعاتی که از لپ‌تاپ پسر بایدن لو رفته است) دلیلی بر آن است. این دومین رسوایی سیاسی در تاریخ ماست».

ترامپ در پیامی دیگر نیز در این باره نوشت: «اطلاعات لپ‌تاپ هانتر رسوایی بزرگی برای کل خانواده بایدن و به طور خاص برای جو به همراه دارد. اکنون این واقعیتی ثابت شده است و آن‌ها نمی‌توانند آن را انکار کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار