دوازدهمین مدافع سلامت استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت

پوریا رادمنش جراح و متخصص چشم‌پزشکی به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان فارابی کرمانشاه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  زنده‌یاد دکتر رادمنش که متولد سال ۱۳۶۳ بود، پس از گذراندن دوره خدمت طرح، در کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) به مداوای بیماران می‌پرداخت.

از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۱۱ نفر از مدافعان سلامت در استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی با تسلیت درگذشت این چشم پزشک جوان کرمانشاهی، گفت: ضایعه درگذشت همکار گرامی، زنده یاد دکتر پوریا رادمنش موجب اندوه خاطر خادمان سلامت به ویژه پاسداران خسته جبهه مبارزه با کرونا شد.

 «محمودرضا مرادی» در ادامه این پیام افزود: متاسفانه آن پزشک گرامی و جراح و متخصص چشم پزشکی که در مسیر خدمت درمانی به مردم استان کرمانشاه تلاش می‌ کرد، پس از تحمل رنج و مشقت بیماری کووید ۱۹، جان خود را از دست داده و بازماندگان را داغدار کرد.

او اظهار داشت: برای خانواده گرامی، دوستان و همکاران ارجمند آرزوی شکیبایی و تحمل این مصیبت را نموده و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از خداوند بزرگ شادی و آرامش روح آن عزیز را خواستارم.

مرادی اضافه کرد: بار دیگر از همگان می‌خواهم همانگونه که در ماه‌های گذشته شاهد بوده اید، این ویروس، بدون رحم و یا هرگونه تمایز و تفکیک، همه انسان‌ها در هر قشر و طبقه و سن را آماج حملات پرتعداد خود قرار می‌دهد و ممکن است جان هرکسی چه با دارا بودن بیماری زمینه‌ای یا غیر آن را بگیرد.

او بیان کرد: با توجه به وضعیت بسیار خطرناک حال حاضر استان و فشار کاری روحی و روانی غیر قابل تحمل بر کادر بهداشت و درمان، بار دیگر از مردم عزیز استان می‌خواهم با جدیت، از هرگونه رفتار پرخطر بهداشتی به ویژه تجمع با دیگران خودداری نموده و جان خود را در معرض حمله این ویروس مهاجم قرار ندهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.