مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

ثبت نام برای جشنواره امتنان از گروه‌های کار در استان سمنان آغاز شد

غنیان گفت: فرآیند ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان برای حضور در جشنواره امتنان امسال آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: زمان ثبت نام کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir از روز چهارشنبه چهاردهم آبان آغاز شد و تا جمعه چهاردهم آذر امسال ادامه دارد.

او افزود: کلیه گروه‌های مخاطب، بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی و صنعتی، خدماتی وکشاورزی استان سمنان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه و واحد نمونه در سامانه امتنان اقدام کنند.

غنیان ادامه داد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران و گروه‌های کار نمونه و واحد نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با قدردانی از جامعه کار و تولید استان گفت: این قشر در شرایط شیوع گسترده کرونا و با وجود خطر ابتلا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مانند کادر درمان، در خط مقدم نبرد با تحریم‌ها ایستادند و با تامین کالا‌ها و اقلام معیشتی مردم نقش مهمی در کاهش نگرانی‌ها از کمبود کالا‌ها ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.