در بسته حوادث جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ بخوانید؛

کامیون حامل کالای قاچاق در بهبهان متوقف شد

حوادث امروز جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقیف کالا‌های قاچاق در بهبهان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهبهان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و پس از بازرسی خودروی مذکور، مقادیری کالای قاچاق شامل؛ لوازم آشپزخانه، چمدان، ماسک، لوازم خانگی، فندک و قرص‌های ویتامینه کشف کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان که قصد ورود از مسیر بی راهه و خاکی به شهر "رفیع" را داشت مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و پس از انتقال خودروی مذکور به کلانتری، مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو اجناس شوینده، بهداشتی و همچنین مواد خوراکی قاچاق کشف کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح در اهواز

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: بامداد امروز به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو حین ورود به منزل در یکی از مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس قرار گرفت و مأموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی، بلافاصله مقر و مخفیگاه سارقان مسلح را در اهواز شناسایی کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی، مقر سارقان را محاصره و طی یک عملیات ضربتی و کاملا غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند، اظهار داشت: حین عملیات دستگیری، سارقان به سمت مأموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، همه اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح زمینگیر و دستگیر شدند.

سردار صالحی بیان کرد: در بازرسی از مقر سارقان مسلح و خودروی مسروقه، تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه۱۱۴ تیر جنگی، ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۳۱ عدد تیر جنگی، یک تیغه چاقو، مقدار تقریبی ۲۰۰ گرم سوخته تریاک، مقادیری قطعات خودرو به صورت اوراق، تعداد ۴ قطعه کارت عابر بانک و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و چندین مرحله به اتهام سرقت مسلحانه و عادی احشام و خودرو تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه استان بوده اند، ادامه داد: مجرمان بدانند هیچ نقطه امنی در استان برای آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.