مهار آتش سوزی انبار کاغذ در خیابان راهنمایی و رانندگی شیراز

یک انبار کاغذ به وسعت ۸۰ مترمربع واقع در خیابان راهنمایی و رانندگی شیرازبه علت نامعلومی آتش گرفت که این آتش سوزی با تلاش دوایستگاه آتش نشانی مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد، کارکنان با مشاهده آتش و دود در داخل انبار کاغذ، با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز نیرو‌های عملیات ایستگاه‌های ۱۲، ۹ و خودرو‌های پشتیبان ساعت ۲:۵۴ دقیقه بامداد امروز به محل حادثه در خیابان راهنمایی و رانندگی اعزام شدند.

بنا به اظهارات آتش نشانان اعزامی هنگام رسیدن به محل حادثه، شعله‌های آتش به همراه دود غلیظ از داخل انبار کاغذ به وسعت ۸۰ مترمربع که مملو از کالا‌های قابل اشتعال و کاغذ بود، به بیرون زبانه می‌کشید.

آتش نشانان به سرعت پس از تجهیز کردن خود به البسه مقاوم در برابر آتش و نیز بستن دستگاه تنفسی، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از لوله‌های آبرسان خود را به شعله‌های آتش رساندند و مشغول خاموش کردن آن شدند و توانستند به سرعت این آتش سوزی را خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به ساختمان‌های اطراف جلوگیری کنند و گروه دوم نیز دود غلیظ ناشی از این آتش  را با استفاده از فن‌های قوی از داخل انبار به بیرون و فضای آزاد تخلیه کردند.

 این حادثه هیچ مصدومی به دنبال نداشت و کارشناسان آتش نشانی پس از خاموش کردن آتش سوزی، محل حادثه را از لحاظ علت وقوع این آتش سوزی مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار