سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل افزایش شهریه دانشجویان روان‌شناسی بالینی حل شد

حیدری از حل مشکل افزایش شهریه دانشجویان روان‌شناسی بالینی و همسان سازی شهریه آن‌ها با رشته‌های علوم انسانی خبر داد.

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پارلمانی و امور مجلس این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشگی باشگاه خبرنگاران جوان، از حل شدن مشکل افزایش شهریه رشته دانشجویان روان‌شناسی بالینی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به اعتراضات دانشجویان روز گذشته جلسه کمیته شهریه دانشگاه آزاد  برگزار شد و مقرر شد در جهت رفاه حال دانشجویان شهریه دانشجویان رشته روان‌شناسی بالینی با رشته روان‌شناسی غیر بالینی در گروه علوم انسانی همسان سازی شود.

سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: به دلیل اینکه ساماندهی امور رشته روان‌شناسی بالینی به گروه علوم پزشکی سپرده شده بود، شهریه ترم جدید این رشته افزایش یافته بود، اما با تصمیم دانشگاه، اصلاح این شهریه تصویب شد و به زودی اعمال می شود.

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد ادامه داد: رشته روان‌شناسی بالینی به دلیل اینکه دانشجویان شاغل به تحصیل در آن باید کارورزی خودشان را در بیمارستان و بخش سلامت بگذرانند، قسمت گروه علوم پزشکی قرار گرفته بودند و شهریه آن‌ها به نسبت شهریه های رشته های پزشکی سنجیده شده بود.

او تاکید کرد: با وجود اینکه این دانشجویان باید در بخش های سلامت حضور پیدا کنند و دانشگاه باید برای آن‌ها هزینه بیشتری بپردازد، به منظور رفاه حال آن ها، مشکل این دانشجویان حل شد.

گفتنی است؛ در فضای مجازی بسیاری از دانشجویان رشته روان‌شناسی بالینی از افزایش ۵۰ تا ۲۰۰ درصدی شهریه‌های خود خبر دادند که علت این افزایش شهریه رشته روان‌شناسی بالینی قرار گرفتن این رشته در زیر گروه پزشکی مطرح شده بود و رئیس دانشگاه آزاد در واکنش به این اخبار دستور فوری برای بررسی و اصلاح این شهریه را صادر کرد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار