دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

جعفر سمیعی درحالیکه مدیرعامل پرسپولیس نیز محسوب می‌شود، سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان نیز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس پس از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، روز‌های خوبی را پشت سر نگذاشت تا اینکه با تصمیم اعضای هیئت مدیره و ... جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

سمیعی پیش از این مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان بود، اما با حضور در پرسپولیس از سمتش استعفا داد تا اینکه وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای اعلام کرد سمیعی به عنوان سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده است که با حواشی زیادی همراه بود.

این اتفاق درحالی رقم خورد که به نظر می‌رسد با حضور سمیعی در سمتش در وزارت ورزش و جوانان، او نمی‌تواند با تمرکز کافی در پرسپولیس کار کند. حراست وزارت ورزش دارای مسائل مختلف و رسیدگی‌های پرشمار است و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پرسپولیس باشگاه بزرگی است که مشکلات زیادی دارد و همین ابتدای کار سمیعی با حضور در تمرینات اعلام کرد پولی در حساب باشگاه نیست که این نمی‌تواند برای تیم فینالیست آسیا خوب باشد.

این روز‌ها که پرسپولیس باید مشکلات مالی را حل کند و جذب بازیکن نیز یکی از دغدغه‌های سمیعی باشد تا سرخپوشان تقویت شوند، اما او سرپرست حراست وزارت ورزش و جوانان نیز شده که این موضوع با انتقاد کارشناسان همراه بوده است.

انتظاری: متاسفانه باشگاه پرسپولیس چند سالی است که مدیریت باشگاه وضعیت خوبی ندارد

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: متاسفانه باشگاه پرسپولیس چند سالی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد و هواداران هم انتظار دارند شرایط مدیریت باشگاه شرایط خوبی باشد که متاسفانه در این سال‌ها این گونه نبوده است.

او افزود: ما پیشکسوتان پرسپولیس انتظار داشتیم شخصی به عنوان مدیر عامل انتخاب می‌شد که می‌توانست وضعیت نابسامان این روز‌های پرسپولیس را سامان دهد، اما احساس می‌شود که از سر تکلیف سمیعی را برای باشگاه پرسپولیس انتخاب کرده اند. این که سمیعی هم در حراست وزارت ورزش و جوانان باشد و هم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، یک بی احترامی به هواداران باشگاه پرسپولیس است.

دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

انتظاری ادامه داد: باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است. انتظار از مدیر عامل باشگاه زیاد است و این که مدیر عامل ۲ شغله باشد در شأن باشگاه پرسپولیس نیست و امیدوارم این مشکل برای مدیریت باشگاه هر چه سریع تر حل شود.

طاهرزاده: آب خوش از گلوی اعضای پرسپولیس پایین نرفته است 

بهنام طاهرزاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این خصوص بیان کرد: با وجود این که ما به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پبدا کردیم، اما همچنان ایرادات زیادی به باشگاه و بازیکنان وارد است. جای تاسف دارد، چون در این مدت آب خوش از گلوی اعضای تیم پایین نرفته است و اکثر بازیکنان خواستار مطالبات خود هستند.

دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

او افزود: در این مدت باشگاه پرسپولیس چندین مدیر عامل عوض کرده است و تا زمانی که سرخابی‌ها به بخش خصوصی واگذار نشوند، هواداران نمی‌توانند بفهمند چه کسی مدیر عامل تیمشان است. مدیران عامل از خود فقط بدهی به جا می‌گذارند و می‌روند.

کرمانی مقدم: سمیعی باید تمام تمرکزش را روی باشگاه پرسپولیس بگذارد

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در این باره خاطرنشان کرد: سمیعی باید تمام تمرکزش را روی باشگاه پرسپولیس بگذارد، زیرا اگر این طور نشود، دوباره همان مشکلات قبلی پیش می‌آید و تنها باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ضربه می‌خورند. به اعتقاد من سمیعی باید یکی از این پُست‌ها را انتخاب کند.  

کرمانی مقدم در واکنش به فعالیت برخی مدیران در چند پُست و خانه نشینی اهالی فوتبال گفت: اتفاق خوبی نیست که برخی از پیشکسوتان باتجربه که با فوتبال بزرگ شده‌اند، راس کار نیستند، اما کسانی که شاید از فوتبال شناخت درستی ندارند، وارد فوتبال شده‌اند و سیاست را با فوتبال تلفیق کرده و همزمان چند پُست دارند. به اعتقاد من وزارت ورزش و جوانان حتما باید با این موضوع برخورد کند.  

دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

پایان رافت: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید به فردی برسد که از جنس فوتبال است

پایان رافت، بازیکن اسبق پرسپولیس که سال‌ها در این تیم بازی کرد، گفت: سمیعی با تائید وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و امیدوارم در کارش موفق باشد. این که او هم در حراست وزارت ورزش حضور دارد و هم در باشگاه پرسپولیس در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. در مورد تغییرات در باشگاه بعد از آمدن سمیعی، من هنوز چیزی ندیده ام و به عنوان یک پیشکسوت امیدوارم اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

او در مورد حضور افراد غیر ورزشی ۲ شغله در مدیریت ورزش و بیکار بودن پیشکسوتان ورزش گفت: متاسفانه چندین سال است که شرایط به این شکل شده است. پیش از این بار‌ها گفته بودیم که مدیریت باشگاه پرسپولیس باید به فردی برسد که از دل فوتبال و این باشگاه باشد. پیشکسوتان و در راس آن ها علی پروین، گزینه‌ های بسیار خوبی برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند. گزینه پروین برای مدیریت باشگاه پرسپولیس دادکان بود. افراد فوتبالی توانایی اداره باشگاه پرسپولیس را دارند و با حضور آن‌ها قرارداد‌های نجومی بسته نخواهد شد و دلال‌ها دیگر نمی‌توانند خواسته‌ خودشان را به تیم تحمیل کنند.

دو روی «جعفر» از سئول تا شیخ بهایی

فنونی زاده: مدیران پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان انتخاب می‌شوند

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره بیان کرد: پیشکسوتان اعتقاد دارند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حتما باید فوتبالی باشد، اما من با آن‌ها موافق نیستم. اگر مدیر فوتبالی باشد خیلی خوب است، اما متولی تیم پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان است و مدیرانش توسط این نهاد انتخاب می‌شوند. سمیعی کارش را تازه آغاز کرده است. حضور ابراهیم شکوری در تیم فوتبال پرسپولیس، اتفاق بسیار خوبی است و من فکر می‌کنم ۹۰ درصد کار‌های باشگاه پرسپولیس در حال حاضر، در اختیار او است.

محمد صادق تبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
بازیکن تراکتور(مظاهری وبازیکن ماشین(بابک مرادی)به استقلال پیوستنداون وقت تراکتوروماشین امروزعلیه پرسپولیس بیانیه صادرکردن.قصاص قبل جنایت. اینا چی ازجون پرسپولیس می خوان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
آقا بزارین یه جوان دیگه هم مشغول کار بشه مگه آدم قحطه؟
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۲:۴۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
اونایی که میگن با با مسعود پرسپولیسیه خوب با این با با مسعود دیگه دشمن لازم نداریم کارایی که میکنه داره ریشه پرسپولیس میزنه قهرمان آسیا نشه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
اقا جهفر عزیز اونکه رشته اش ورزشی نیست و چیز دیگریست مدام در حال بیلیارد بازی کردن و کوه نوردی و مصدوم شدنه تو که دیگه اصلا لباس کارت لباس ورزشیه .خدا بداد پرسپولیس برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
کم مونده خود وزیر یا رئیس جمهور مدیر عامل تیم حکومت بشن!
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۱۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
وقتی سمیعی مدیر عامل پرسپولیس شد قطعا اکثر طرفداران این تیم گفتند احتمالا این یکی با زابطه تشریف اوردند انشالله مشکلات باشگاه و تیم حل میشه اما الان که معلوم شد رفت دم دست وزیر عزیز ورزش خیلیها گفتند نه بابا از این یکی هم ابی برای پرسپولیس گرم نمیشه این یکی دیگه رابطه اش شاهراه شش بانده ست و وسیع وسیع.خدا یا در این کشور رابطه داره حرف اول را میزنه حداقل حداقل به خاطر شادی دل جووناش که هر وقت هرمشکلی برای این مملکت پیش میاد یادشون میاد جوون دارند و صداشون میزنند تا مشکلات را حل کنند .حد اقل به خاطر دل صاف و بی ریای این جونهای مملکت که بی ادعا هم هستند این رابطه را از ورزش دور کن.خدایا حداقل از ورزش دور کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
تو مملکت انگار قحط الرجاله
این یارو که کار داشت،
البته کت شو میذاره روصندلیش پولشو میگیره
هم خودش کار میکنه وهم کت ش .مهم نیست هوادار کیلویی چند!
-
حمید
۰۹:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
قابل توجه دوستان استقلالی
باور کنید نداشتن مدیرعامل از چنین مدیرعاملی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
هر چی هست خدایی از وعده پناه بهتره
آخرین اخبار