برخی مجوزهای سرمایه‌گذاری در لرستان باطل می‌شود

استاندار لرستان گفت: برخی افراد متقاضی سرمایه‌گذاری در استان با وجود دریافت زمین اقدامی انجام نداده‌اند که مجوز‌های صادر شده برای این افراد باطل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سیدموسی خادمی،استاندار لرستان روز سه‌شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: متقاضیان برخی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان تقاضای زمین داشتند که مجوز‌های لازم صادر و زمین مورد نظر به آنان اعطا شد.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه این افراد با گذشت ۶ ماه تا یک سال پس از دریافت زمین هیچگونه اقدامی انجام نداده‌اند بنابراین مقرر شد مجوز‌ها باطل و زمین‌ها بازپس گرفته شود.

استاندار لرستان همچنین گفت: برخی اشخاص در حالیکه بدهکار بانک و مالیات هستند از دولت و دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند که این مبالغ تهاتر (توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف) می‌شود.

خادمی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال گذشته در لرستان تهاتر شد که با استفاده از این طریق، منابع مالی بدون آنکه در بودجه لحاظ شود، به استان تزریق شده است.

او با بیان اینکه پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی با تهاتر انجام می‌پذیرد ادامه داد: موضوع تهاتر بدهی دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان یک مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.