اهدای ۸۶۳ جلد کتاب به کتابخانه‌ های عمومی درمیان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان از اهدای ۸۶۳ جلد کتاب به کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان خبرداد.

رمضانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مؤسسه پویا با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع درمناطق کم برخوردار، ۸۶۳ جلد کتاب به ارزش ۸۲ میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

او افزود: کتاب‌های اهدایی، بیشتردر موضوعات کودک و نوجوان و عمومی هستند که پس از تائید به منظور استفاده علاقمندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان قرار می‌ گیرند.


بیشتر بخوانید


رمضانی بیان کرد: کتاب‌های اهدایی توسط این مؤسسه بر اساس نیاز به کتابخانه‌ های سطح شهرستان ارسال می‌شود تا اعضا و علاقمندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان با اشاره به اجرای پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اظهارکرد: این طرح به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

او در ادامه گفت: بر اساس این طرح مردم و خیرین کتاب می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.