نگاهی به روزنامه‌های ورزشی اروپا - ۲۷ آبان؛

مرگ یا زندگی اسپانیا در دستان آلمان/ کرونا به سوارز دریبل زد/ پادشاهی زلاتان در سری آ

روزنامه‌های ورزشی اروپا، امروز به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات سرنوشت ساز لیگ ملت‌های اروپا، به ویژه دیدار اسپانیا و آلمان، موضوع تمدید قرارداد سرخیو راموس در تیم فوتبال رئال مادرید و ابتلای لوئیس سوارز به ویروس کرونا، برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بود که روز سه شنبه منتشر شده است.

این روزنامه‌ها به سرنوشت ریکی پوئیگ در بارسلونا، مصدومیت سرخیو بوسکتس، سرنوشت پائولو دیبالا در یوونتوس و ناکامی تیم انگلیس برای صعود به فینال لیگ ملت‌های اروپا پرداخته اند.

2020-11-marca-17-11

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه به دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی آلمان که سرنوشت تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را رقم خواهد زد، پرداخته و خطاب به اسپانیا نوشت: امروز شکست نخورید.

این روزنامه همچنین در مورد ابتلای لوئیس سوارز به ویروس کرونا نوشت: "سوارز  به ویروس کرونا مبتلا شده است و دیدار اتلتیکو مادرید برابر بارسلونا را از دست می‌دهد. "

مارکا همچنین به سرنوشت سرخیو راموس در رئال مادرید  پرداخت و نوشت: "رئال مادرید در مورد آینده سرخیو راموس با آرامش عمل می‌کند. "

////////

روزنامه SPORT

این روزنامه به آینده ریکی پوئیگ در بارسلونا پرداخت و نوشت: "پوئیگ نمی‌خواهد برود و اصرار دارد در نیوکمپ بماند. با این حال پورتو و بنفیکا از مشتریان او هستند. "

این روزنامه همچنین درباره مصدومیت سرخیو بوسکتس نوشت: "بوسکتس دیدار تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت‌ها را از دست می‌دهد، وقت خودنمایی پیانیچ است. "

اسپرت درباره دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل تیم آلمان در لیگ ملت‌های اروپا نوشت: "اسپانیا برابر آلمان شانس خود را امتحان می‌کند. "

این روزنامه همچنین درباره آلوده شدن لوئیس سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید به ویروس کرونا نوشت: "سوارز به دلیل ابتلا ویروس کرونا بازی برابر بارسلونا را از دست می‌دهد. "

////////

موندو دپورتیوو

این روزنامه با تمرکز بر ابتلای لوئیس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه به ویروس کرونا، نوشت: "او دیدار با بارسلونا را از دست خواهد داد، سوارز کرونا مثبت است. "

موندو دیپورتیو در مورد دیدار تیم ملی اسپانیا برابر تیم آلمان در لیگ ملت‌های اروپا نوشت: "مرگ یا زندگی اسپانیا در دستان آلمان. "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار رافائل نادال در مسابقات نهایی تنیس بازان لندن نوشت: "نادال: برای نیمه نهایی. "

روزنامه آ اس

این روزنامه به دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل آلمان برای صعود به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و نوشت: "پیروز شوید یا پیروز شوید".

آ اس در مورد مشکل تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید نوشت: "تأثیر ویروس کرونا باعث تمدید قرارداد راموس می‌شود. "

این روزنامه به آلودگی لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به ویروس کرونا پرداخت و نوشت: سوارز با همراهی تیم ملی اروگوئه به ویروس کرونا آلوده است و بازی برابر بارسلونا را از دست می‌دهد.

////////

روزنامه  فرانسوی فرانس فوتبال

مجله فرانسوی به توماس توخل، سرمربی آلمانی تیم فوتبال پاری سن ژرمن توجه کرد و نوشت: "توماس توخل: قربانی یا مجرم"

فرانس فوتبال همچنین به اظهارات لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ علاقه‌مند بود و نوشت: "لوکاس هرناندز: مهم این است که در زمین احساس تشنگی کنیم. "

////////

روزنامه L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر روی تیم ملی زنان فرانسه و سرنوشت سرمربی اش نوشت: "می توانی تحمل کنی؟ "

اکیپ همچنین علاقه‌مند به دیدار فرانسه و سوئد در قرعه کشی لیگ ملت‌های اروپا شد و نوشت: "گسترش لذت. "

////////

روزنامه  ایتالیایی Corriere DELLO Sport

این روزنامه تمرکز خود را بر پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس گذاشت و نوشت: "یوونتوس: دیبالا این کار را فوق العاده می‌کند. "

کوریره همچنین در مورد دیدار ایتالیا و لهستان در لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و در مورد تلاش ۲ تیم برای صدرنشینی در گروه نوشت: "من غول هستم. "

این روزنامه همچنین به اینترمیلان و تمایل این تیم به جذب ژاکا بازیکن سوئیسی آرسنال و کنار گذاشتن اریکسن دانمارکی علاقه‌مند بود.

روزنامه Toto Sport

این روزنامه به اظهارات موراتی رئیس سابق اینترمیلان  در مورد یوونتوس و همچنین دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا و بازی تعیین کننده اش مقابل بوسنی و هرزگوین برای صعود به فینال لیگ ملت‌های اروپا پرداخته است.

این روزنامه به اخبار باشگاه‌های ایتالیا و اظهارات برخی از ستاره‌های هم پرداخته است.

////////

روزنامه La Gazeta Daily Sport

این روزنامه به زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان پرداخت و نوشت: "سال ۲۰۲۰ سال پادشاهی، ابراهیموویچ، هر ۱۱۰ دقیقه او یک گل زد و میلان را به اوج رساند، مقابل ناپولی روز یکشنبه آزمون جدیدی برای او است. "

گازتا همچنین به اظهارات لوئیس همیلتون زاننده انگلیسی فرمول یک که برای هفتمین بار قهرمان مسابقات جهانی فرمول یک شد، پرداخت و نوشت: "همیلتون: سلطه من بر جهان. "

این روزنامه همچنین به دیدار تیم ملی ایتالیا مقابل بوسنی و هرزگوین پرداخت و نوشت: برد ایتالیا برای صعود به مرحله حذفی لیگ ملت‌های اروپا بسیار مهم است.

2020-11-Em-pxBEXcAAFIf_

روزنامه انگلیسی میرر

این روزنامه تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال انگلیس گذاشت و نوشت: "نقطه شکست. "

میرر همچنین در مورد ۱۶ مورد ابتلا به ویروس کرونا در لیگ فوتبال انگلیس خبری را منتشر کرد.

این روزنامه درباره کتاب جان تری نوشت: "مسابقه تری برای یک لحظه جنون. "


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار