جانشین انتظامی استان ایلام خبر داد؛

استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی محدویت‌های کرونایی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی در ایلام

سرهنگ عزیزاده از استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی محدویت‌های کرونایی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی در ایلام خبر داد.

سرهنگ  شهاب عزیزاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی در راستای تمهیدات ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها با همکاری پلیس راهور، راه و انتظامی شهرستان‌های تابعه انتظامی استان که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار دارند فعال شده است.

او اظهار داشت: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و قطع این زنجیره در مرکز شهر ایلام، ۵ ایستگاه ایست و بازرسی نیز در میدان ارغوان، میدان قرآن، انتهای هفت چشمه انتهای مهدی آباد، و آرامستان شهر ایلام فعال شده و با کسانی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند برابر قانون برخورد خواهند کرد.

سرهنگ عزیزاده افزود : علاوه بر استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی، تخلف از محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد به صورت هوشمند و شبانه روزی در سطح شهر‌های قرمز و نارنجی رصد و برای ناقضان قانون، برگ جریمه صادر می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: بر اساس تمهیدات مدیریت کرونا، ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و در صورت تخلف برای خودرو‌های وارد شده به شهر‌های قرمز، یک میلیون تومان و برای شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ می‌شود.

او تصریح کرد: خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی نیز ممنوع بوده و در صورت تخلف به همان میزان جریمه خواهند شد.

سرهنگ عزیززاده در پایان از هم استانی‌های عزیز خواست به منظور قطع زنجیره این ویروس خطرناک و مهلک، همکاری لازم را با پلیس و بهداشت درمان استان داشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.