مدیرعامل موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

حمایت موسسه دانشمند از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

خطیبی گفت: شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با راه اندازی سامانه ای، از طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان داخلی حمایت می‌کند.

علی خطیبی مدیرعامل موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حمایت شبکه تحقیق و توسعه دانشمند از شرکت های دانش بنیان، گفت: یکی از فعالیت های حمایتی موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناوران داخلی است. به طورکلی این موسسه با اتکا به شبکه های یکپارچه در توسعه و تحقیقات، نیاز‌ها و مسائل فناورانه روز در صنایع را  رصد و بررسی می‌کند.

او افزود: شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با تشکیل و همگام سازی در راستای بستر سازی بر مبنای نوآوری، طرح‌های فناورانه ای که در حوزه صنعت با رویکرد متفاوت و مختلف را که به این موسسه ارسال می شود به صورت مداوم در سامانه fanavar.daneshmandins.ir بارگذاری می‌کنیم.

خطیبی در ادامه یادآوری کرد: امید است با طرح‌های فناورانه بتوان به برطرف کردن مشکلات شرکت‌های دانش بنیان کمک کرد و با  قابلیت بومی سازی فناوری‌های مورد نیازی را در صنعت کشور تولید و صادر کرد، زیرا جوانان ایرانی به شدت مستعد فناوری های داخلی و نوین روز هستند لذا با حمایت از آنها می توان به کشور نیز کمک کرد.


بیشتر بخوانید


خطیبی در پایان تائید کرد: فناوران و شرکت‌های دانش بنیان علاقه مند می توانند با مراجعه به سامانه مذکور طرح‌های فناورانه ای  که در سامانه موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان است اطلاعات حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار