۲ سال حبس و تبعید، جزای ۴ شکارچی خرس در ارومیه

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: شکارچیان خرس وحشی در ارومیه به ۲ سال اقامت اجباری و تحمل حبس تعزیری محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهران نظری مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : چهار نفر شکارچی غیر مجاز که در طی امسال اقدام به شکار غیر مجاز و سپس آزار و اذیت یک قلاده خرس وحشی در روستای "ملونه" ارومیه کرده بودند، توسط شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ارومیه محکوم شدند.

او اضافه کرد: سه نفر از مجرمان این پرونده علاوه بر اقامت اجباری در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان به مدت ۲ سال به انجام خدمات عمومی رایگان از طریق نظافت و نگهداری مراکز حفاظت شده مورد نظر اداره کل شاکی به عنوان نهاد پذیرنده به مدت ۲ هزار ساعت محکوم شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: همچنین طبق این حکم، مجرمان این پرونده نسبت به نصب ۵۰ عدد بنر در سطح شهرستان ارومیه با موضوع نحوه حفاظت از محیط زیست و تاثیر آن برزندگی روزمره انسان ملزم می‌شوند.

 روز جمعه هشتم فروردین ۱۳۹۹ یک فایل ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن چند نفر از اهالی روستایی در ارومیه اقدام به شکار، آزار و در نهایت کشتار یک قلاده خرس وحشی کرده بودند.

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
باید این افراد را به زنجیر بست و مدتی در قفس نگهداشت. اینان وحشی تر از هر درنده ای هستند