مسئولان مازندران پیگیر مطالبات رایکا بابل

مسئولان مازندرانی با حضور در فدراسیون فوتبال پیگیر مطالبات رایکا بابل تنها نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور شدند.

غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: روز گذشته به همراه رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، بابایی کارنامی نماینده شهرستان‌های ساری و میاندورود و مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری برای پیگیری مطالبات رایکا بابل و دیگر تیم‌های فوتبال استان، در فدراسیون فوتبال حضور یافتیم و جلسه‌ای را با محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال برگزار کردیم.

او در تشریح جلسه مسئولان مازندرانی با دبیر فدراسیون فوتبال، افزود: رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رایکای بابل را یکی از پر هوادارترین تیم‌های لیگ یکی فوتبال دانست و تاکید کرد: مشکلات و مطالبات این تیم باید رسیدگی شود، چرا که این خواست هواداران و مسئولان استان است.

غلامرضا بهروان گفت: در جلسه با محمدنبی به اتفاقات بدی که اخیرا گریبانگیر تیم‌های فوتبال مازندرانی شد اشاره داشتیم و با برشمردن مشکلات داوری و تخلفاتی که موجب زیان تیم دسته اولی رایکا بابل شد، خواستار بررسی شکایات در این زمینه شدیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار