اعمال سیاست‌های حمایتی در پرداخت تسهیلات کرونایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ارزیابی بانک‌ها سیاست‌های حمایتی در پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های تولیدی اِعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه ۴ هزار و ۹۲۱ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال بیش از ۶ هزار و ۹۳۰ نفر برای بهره مندی از ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی ثبت نام کرده اند، گفت: در ارزیابی بانک‌ها سیاست‌های حمایتی در پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های تولیدی اِعمال می‌شود و تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی تسهیلات جبران خسارت کرونا دریافت کرده اند.

حسین کلانتری به مزایای قانون تسهیل تسویه بدهکاران بانکی را اشاره کرد و افزود: متقاضیان تا پایان آذر ماه فرصت دارند فرایند تخفیف یا تمدید فرصت برای بازپرداخت بدهی خود را پیگیری کنند.

او همچنین به موافقت رئیس جمهور با تامین اعتبار هزار میلیارد ریالی برای ۶ طرح عمرانی استان در بخش‌های راه، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، توسعه دانشگاهی و بیمارستان خبر داد و ابراز امید واری کرد این اعتبار به زودی جذب شود.
 
امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۴ واحد تولیدی را بررسی شد.

حسین پور مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: عمده مشکلات این واحد‌ها که ۱۵۰ نفر ظرفیت شغلی دارند در زمینه زیرساختی از جمله زیر ساخت‌های مربوط به صادرات بوده است.

حسین پور افزود: این ستاد تاکنون مشکلات ۴۵۲ واحد تولیدی راکد، نیمه فعال یا واحد‌های مشکل دار را برسی کرده که حاصل آن ۳۲۵ مصوبه بوده است.
 
او بیان کرد: امسال ۳۰ واحد تولیدی برای دریافت ۵۷۳ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی و تسهیلات در یافت کرده اند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.