افزایش تعداد اپلیکیشن‌ ها مربوط به کسب و کار در آمریکا

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد شیوع ویروس کرونا در آمریکا باعث افزایش تعداد نرم افزارهای مربوط به کسب و کار در این کشور شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعاتی که توسط اداره سرشماری آمریکا گردآوری شده است نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های کسب و کار در سراسر این کشور از سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ چهل درصد رشد داشته‌اند؛ این بالاترین رکورد در طول ۱۳ سال اخیر بوده است و شامل کسب و کار‌های «پر طرفدار» می‌شود که به ایجاد شرکت‌ها و استخدام کارکنان متصل هستند.

موج جدید استارتاپ‌ها می‌تواند مستقیما به تلاش‌های دولت در مهار همه گیری بیماری کرونا مرتبط باشد، که حمایت از درآمد‌ها را نسبت به حمایت شغلی در اولویت قرار داد. طبق این اطلاعات، عوامل «هم برای مردم نیاز (از دست دادن شغلشان) و هم روش و طریقه رفع آن (امنیت اقتصادی بیشتر) را ایجاد کرد تا ریسک پیدا کردن یک کسب و کار را بپذیرند». آمار اداره سرشماری ممکن است توسط افرادی که کسب و کار راه می‌اندازند تا واجد شرایط چک حمایتی شوند به علاوه مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌هایی که در آغاز قرنطینه مربوط به همه گیری متوقف شدند، دست کاری شده باشد.

این همه‌گیری و محدودیت‌های مربوط به آن راه اندازی کسب و کار‌های دیجیتال محور را آسان‌تر کرده است. اطلاعات اداره سرشماری آمریکا نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۰ حدود ۳.۵ میلیون نفر درخواست شماره شناسایی کارفرما‌ها را داشته‌اند، و این چیزی است که یک کسب و کار برای شروع فعالیت به آن نیاز دارد. در کل سال ۲۰۱۹ تعداد درخواست‌ها ۲.۷ میلیون نفر بود.

کسب و کار آنلاین

رشد بی سابقه اپلیکیشن‌های کسب و کار در کنتاکی

در شهر کنتاکی، در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰۰ اپلیکیشن کسب و کار جدید به وجود آمد که نسبت به ۵۹۰ حوزه فعالیت در سال ۲۰۱۹، ۳۲.۲ درصد رشد داشته است. لکسینگتون نیز مدت زیادی سرچشمه استارتاپ‌ها در کشور بوده است و کنتاکی را به سمت «ظرفیت‌های نوآوری»، که توانایی تولید و استفاده از ایده‌های جدید در محدوده‌ای از سازمان‌ها یا شرکت‌های یک صنعت است، هدایت می‌کند.

تیم توسعه اقتصادی بازرگانی لکسینگتون برآورد کرد که ظرفیت نوآوری شهر از دستیابی به سرمایه انسانی و تولید علم ناشی می‌شود


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار