معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری:

تمامی برنامه‌های هفته پژوهش و فن‌آوری به صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی برنامه‌های هفته پژوهش و فن‌آوری در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح نمایشگاه مجازی دستاورد‌های پژوهشی و فناوری اظهار داشت: در هفته پژوهش و فناوری امسال با عنوان «پژوهش و فن‌آوری در خدمت جهش تولید» نمایشگاه مجازی با ۴۹ غرفه دایر شد و علاقه‌مندان می‌توانند فارغ از زمان و مکان به‌صورت مجازی از این غرفه‌ها بازدید کنند.

او افزود: تمامی برنامه‌های هفته پژوهش و فن‌آوری در استان اعم از افتتاحیه، اختتامیه، رونمایی از طرح‌های پژوهشی، معرفی برگزیدگان و تجلیل از نخبگان در حوزه پژوهش به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمدیان با تقدیر از عوامل برگزاری هفته پژوهش و فن‌آوری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری از نفرات برگزیده در امر پژوهش و فن‌آوری تقدیر به‌عمل می‌آید.

او ادامه داد: خوشبختانه این استان پتانسیل بالایی از نظر منابع انسانی و فرهیختگان دارد که با توجه به این پتانسیل‌ها می‌توانیم شاهد رشد در حوزه‌های فن‌آوری و پژوهش باشیم.

محمدیان گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش را به دبیرخانه این ستاد ارسال کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار