انتقال مصدوم حادثه سقوط از کوه در منطقه عروه

فرمانده سپاه ناحیه لنده از انتقال مصدوم حادثه سقوط از کوه در منطقه سخت گذر عروه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روح اله ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده از انتقال مصدوم حادثه سقوط از کوه در منطقه سخت گذر عروه در بخش مرکزی این شهرستان توسط یکی از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این شهرستان خبرداد.

ویسی افزود: در پی گزارشی مبنی بر سقوط یکی از ساکنین روستای صعب العبور عروه از کوه و درخواست ساکنین برای امداد رسانی به فرد حادثه دیده، یکی از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه لنده به همراه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به منطقه عروه اعزام شدند.

او بیان کرد: به دلیل سخت گذر بودن منطقه و ناتوانی خودروی امدادی به طرف محل روستا بسیجیان گروه جهادی پایگاه امیرالمومنین (ع) شهرک فجر لنده با یک دستگاه خودروی سایپا برای انتقال مصدوم حرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده افزود: به دلیل وضعیت نامناسب جاده در طول مسیر چندین بار به بازگشایی جاده اقدام شد و در نهایت این گروه جهادی بخشی از مسیر را با پای پیاده طی کردند و فرد حادثه دیده را بر روی برانکارد بر روی دست به خودروی وانت نیسان انتقال و در روستای گه گه احمد فرد حادثه دیده تحویل نیرو‌های فوریت‌های پزشکی شد.

ویسی بیان کرد: حضور مستمر و فعال نیرو‌های بسیج در قالب گروه‌های جهادی در طول شبانه روز و باتوجه به نیاز شهرستان در ماموریت‌های محوله در خدمت مردم هستند و این برای بسیج یک افتخار است.

او افزود: باتوجه به سخت گذر بودن این منطقه لازم است، مسئولان شهرستان لنده و استانی چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات مردم محروم این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.