برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای در شهرستان بناب

یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشورمان در مراسمی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در یادواره شهدای هسته‌ای گفت: دشمنان اسلام مطمئن باشند با ترور شهدای دفاعی و هسته‌ای ما نمی‌تواند خللی در پیشرفت و تعالی این کشور وارد کنند.

حجت الاسلام سرائی با اشاره به توطئه ایران هراسی دشمنان افزود: دشمنان بدانند مردم فهیم ایران قدر شهدای انقلابی خود به خصوص شهدای امنیت و علمی را می‌دانند و در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این واقعیت برای همه دنیا آشکار شد و قطعا اگر بیماری کرونا نبود برای دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده نیز مراسمی باشکوهی در سراسر کشور برگزار می‌شد.

او ایستادگی در مقابل مستکبران و حفظ وحدت و یکپارچگی را رسالت اصلی امروز ملت و مسئولان کشور دانست و گفت: ملت ایران همیشه در اوج مظلومیت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است و در دوره‌های مختلف به خصوص در هشت سال دفاع مقدس نشان داده است هرگز زیر فشار سیاست‌های بیگانگان نرفته و نخواهد رفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا حفظ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را ضروری دانست و گفت: امروز امنیت، استقلال و آزادی خود را مدیون خون شهدایی هستیم که صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در راه اسلام و کشور نثار کردند.

حجت الاسلام سرائی گفت: اگر بخواهیم کشورمان قدرتمند و خودکفا باشد باید در کنار یکدیگر باشیم و تنها به رشد و تعالی انقلاب و کشورمان بیندیشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اتفاقات اخیر قره باغ گفت: جمهوری اسلامی ایران در این جنگ نقش خود را به خوبی ایفا کرد و با حرکت خردمندانه خود اجازه نداد دشمنانی که فکر ضربه زدن به این کشور را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

او با تاکید بر اینکه امروز دشمنان با تمام امکانات خود سعی بر ایران هراسی و اسلام هراسی در جهان دارند گفت: قطعاً دشمنان به دنبال کوچکترین فرصت‌ها می‌گردند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کنند لذا ضروری است در مقابل آن‌ها هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.